hoe krijg ik me oude driver terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kabel

Wat voor kabel zit er van je Video kaart naar je scherm?
Ik had namelijk zon zelfde soort probleem toen ik een DVI naar DVI kabel had.
Ik heb deze vervangen voor ene DVI>HDMI en sindsdien geen problemen meer :> niet dat jij gelijk die kabel moet vervangen hoor. Ik had ook problemen met het booten vanuit slaapstand. Dan kreeg mijn scherm ook geen signaal maar Windows startte zelf gewoon vrolijk op.

Je kunt sowieso nog even een oudere driver proberen te gebruiken.
En hebt je al problemen sinds je je computer hebt of is het sinds kort?

Verkeerd signaal? Wat bedoel je daarmee, strepen of wat?
Kan natuurlijk ook zijn dat je videokaart gewoon kapot is en dat zal je dan moeten testen in een andere PC.

Wat voor kabel zit er van je Video kaart naar je scherm?
Ik had namelijk zon zelfde soort probleem toen ik een DVI naar DVI kabel had.
Ik heb deze vervangen voor ene DVI>HDMI en sindsdien geen problemen meer :> niet dat jij gelijk die kabel moet vervangen hoor. Ik had ook problemen met het booten vanuit slaapstand. Dan kreeg mijn scherm ook geen signaal maar Windows startte zelf gewoon vrolijk op.

Je kunt sowieso nog even een oudere driver proberen te gebruiken.
En hebt je al problemen sinds je je computer hebt of is het sinds kort?

ik heb deze problemen sinds 1 week ofzo. en ben er nog steeds niet achter wat het nu is. mijn computer heeft het gewoon heel goed gedaan. totdat er hele rare strepen door het beeld kwamen ben ik een beetje gaan lopen rommelen met drivers enzo. maar ik weet niet welke kabel ik nu heb.(waar kan ik dat zien)?. maar ik denk niet dat het daar aan ligt want hij heeft het echt al meer dan 6 maanden gedaan ofzo op deze kabel. driver die er nu op staat = 4800 series. en ik weet niet welke driver ik anders erop moet zetten.

Verkeerd signaal? Wat bedoel je daarmee, strepen of wat?
Kan natuurlijk ook zijn dat je videokaart gewoon kapot is en dat zal je dan moeten testen in een andere PC.

nou als ik ga spelen he. bijvoorbeeld ik start een spel op mnou opties enzo start game dat kan ik allemaal nog aanklikken. maar zodat het spel begint. kan ik nog net een wapen kiezen. dan loopt het beeldscherm 2 seconden vast. dan wordt het zwart. op me beeldscherm staat dan ''no signin'' ofzoiets en dan hoor ik nog wel achterachter background dingetjes van geluid. en als ik op ventrilo zit kan ik af en toen nog gewoon communiceren. dus ik weet echt niet waar het nu aan ligt :(

Lijkt erop dat je kaart het inderdaad niet meer trekt op de één of andere manier en het kan zelfs aan je voeding liggen. Als je de kans hebt zou je toch de kaart in aan andere PC moeten testen om het één en ander uit te sluiten anders komen we er nooit achter.
Nieuwe drivers heeft geen zin meer, dat hebben we al geprobeerd. Dus ga ik ervan uit dat het een hardware storing is.
Wat je ook even kan doen ( al lijkt deze storing er niet op ) is met PC Wizard kijken hoe heet je kaart wordt als je je spel start.

http://www.cpuid.com/pcwizard.php

p.s. Staat er niet "No Signal Input" ?

Lijkt erop dat je kaart het inderdaad niet meer trekt op de één of andere manier en het kan zelfs aan je voeding liggen. Als je de kans hebt zou je toch de kaart in aan andere PC moeten testen om het één en ander uit te sluiten anders komen we er nooit achter.
Nieuwe drivers heeft geen zin meer, dat hebben we al geprobeerd. Dus ga ik ervan uit dat het een hardware storing is.
Wat je ook even kan doen ( al lijkt deze storing er niet op ) is met PC Wizard kijken hoe heet je kaart wordt als je je spel start.

http://www.cpuid.com/pcwizard.php

p.s. Staat er niet "No Signal Input" ?

ik ga morgen terug naar de winkel om hem terugtebrangen want dit slaat nergens op. net toen ik aan het typen was op dit forum kwamen er allemaal strepen, stond er rechts onderin een rood rondje met ene zwart kruis er van ''het beeldschermstuurprogramma werkt niet meer en is hersteld'' toen startt hij opnieuwe op en bleef ik strepen krijgen, na aan tijdje uitgelaten deed ik hem opnieuw aan en nu zit ik gelukkig weer op het forum,

er staat ''no signal''

No Signal betekent dus dat je videokaart ermee stopt en geen signaal meer geeft.
Ik denk dat hij kapot is maar hou ons op de hoogte als je wil. Zo leren we weer en ik ben ook benieuwd naar wat de winkel zegt.

beetje late reactie jongens, maar ik heb vista opnieuw geinstaleerd heb even gewacht met naar de winkel gaan. ik heb al wat spelletjes gespeeld. maar ik weet bijna zeker dat me videokaart kapot is maar ik ken een helehoop meer doen dan eerst :D. ik ga hem na de vakantie een keertje terugbrengen want ging vandaag een spelletje downloaden en toen had ik dat probleem weer. en dat was alleen bij dat spel. die ik best graag wil spelen met een maat van me en je hebt er weinig requierments voor nodig maarja het is niet anders. anders zit ik in de vakantie zonder computer. ik hou jullie op de hoogte maar het probleem is nog niet helemaal opgelost maar lijkt veel of me videokaart een klein beetje kapot is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan