Hoe Krijg Ik Meer Dan 16 Kleuren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

roland0509

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
3
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen mijn problemen op te lossen. Ongeveer 1 jaar geleden heb ik een PC gekregen van het prinses Beatrixfonds om mij als gehandicapte toch enig contact met de maatschappij te laten houden. Hiervoor had ik geen enkele computerervaring. Ik heb hier veel plezier van ondanks dat het een niet al te zware PC is. Daar beginnen mijn problemen ook voor zover ik kan nagaan. Ik heb namnelijk maar 64mhz EDOram geheugen in mijn PC zitten. Hierdoor belast ik het geheugen teveel wat geregeld een crash veroorzaakt. Ten einde raad had ik laatst maar besloten om mijn harde schijf te formateren en WINDOWS opnieuw te installeren. Dit is op zich allemaal prima gelukt ik krijg het echter niet voor elkaar om mijn beeldscherm meer als 16 kleuren te laten weergeven wat ik ook probeer. Ik heb al diverse keren een driver voor mijn videokaart van internet gehaald zonder resultaat. Wie kan mij zeggen wat ik verkeerd doe? Mijn videokaart is van Alliance Promotion AT24 en ik gebruik WINDOWS98se
 
In plaats van verwijderen , kun je ook de driver gewoon bijwerken. In Configuratiescherm -> Systeem -> Apparaatbeheer -> videokaart -> Driver -> driver bijwerken.

Als je het hele apparaat verwijderd in Configuratiescherm -> Systeem -> Apparaatbeheer. Moet je de computer opnieuw opstarten en als het goed is moet je dan opnieuw krijgen "Nieuwe hardware gedetecteerd".

Daar kun je dan je nieuwe drivers opgeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan