hoe krijg ik mijn contacten terug??

Status
Niet open voor verdere reacties.

dcnigma

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
mijn windows was gans naar de botten en heb die op nieuw moeten installeren maar ik wist uit ervaring da als je windows opnieuw instaleerd dat je al je mails kwijt bent. dus heb ik gewoon windows en programs volledig gebackupt.

Heb win op nieuwe geinstalleerd en heb mijn mails kunnen terug halen in outlook maar ik krijg mijn contacten niet terug. weet iemand hoe.

TIA

greetz Dcnigma

welke versies van outlook en windows gebruik je?

Laatst bewerkt:
Heb je ook nog het bestand dat eindigt op PST? Hoe heb je trouwens de mailtjes teruggekregen? Berichten én adressen zitten in het PST-bestand.

Groetjes,
Bennie

Volgens mij zitten de adressen meestal in een .wab bestand. Dat zou je moeten kunnen importeren via Bestand > Importeren/Exporteren

neen ik heb outlook Express 5
da werkt alleen met Dbx geloof ik als ik mij goed heb geinformeert

PST = Outlook
WAB = Outlook Express

Waarom lukt importeren niet?

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door dcnigma
neen ik heb outlook Express 5
da werkt alleen met Dbx geloof ik als ik mij goed heb geinformeert

Ja wab , zoek dit bestand maar op : adresboek outlook.WAB

dat gaat niet ik heb die niet geexporteerd uit outlook voor dat die windows is gecrashed dus heb ik geen wab files maar aangezien dat ik alles gebackup heb van die schijf moet ik dat dus nog zeker hebben want met office was niks mis. dus dit is eigelijk de vraag hoe kun je contacten terug krijgen als je geen wab hebt aangemaakt waar vindje ze dan waar worden ze als waren in outlook geplaatst (niet gebackupt laten eff duidelijk zijn). dus waar haalt outlook die info van als die geen wab file heeft.
en om je mail terug tekrijgen kopyeer je gewoon de gebackupte files terug in de zelfde dir;

greetz Dcnigma

heb ik net al mijn contacten toegevoegd zit ik met het nieuwe bug bear virus.
just my luck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan