Hoe krijg ik mijn website makkelijk gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik en Ella

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Mijn website is klaar en ben tevreden:thumb:. Als startende ondernemer wil je natuurlijk gevonden worden en het liefst op de eerste pagina van Google. Ik heb hier op het forum gezocht wat ik aan optimalisatie kan doen. Dan nog heb ik het gevoel dat mijn website slecht te vinden is. Ik heb via Adwords wel een advertentie aangemaakt maar enkele voor 1 per dag omdat ik gewoonweg nog weinig kan investeren. Google wel en na een uur kwam het verlossend woord van hen. Het bedrag is veel te laag en voor 24 euro per dag zou het wel iets kunnen worden. Ja daaaaag:evil:. Zodra je ergens gegevens invult hangt er alweer een SEO bedrijf die bergen goud beloven.
Kan iemand mij hiermee helpen zonder al teveel kosten?

www.mira-recherche.nl

Laatst bewerkt:
Heel Nederland wil bij de eerste 3 pagina's van Google zitten; het is naief dit te verwachten tegen geen of lage kosten.
In het algemeen: Een website is ondersteunend en niet leidend bij verkoop van diensten of producten. Bij de diensten die je levert bereik je veel meer met het telefonisch bedrijven benaderen en een mooie eenvoudige brochure.
Je zult na dit berichtje een opleving in het aantal hits zien. Google telt deze via analytics maar waardeert ze beperkt. Meer waardering krijgt je site in Google als je gevonden wordt op een zoekactie. Geef elke dienst die je levert een unieke naam en laat mensen hierop zoeken. Dit laatste is best lastig.

edit: de site is statisch (weinig variatie in tekst) en Google ziet dit dus je verdwijnt langzaam uit de Google index.

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk dat een website ondersteunend is en zeker niet leidend. Ik wil het dan ook niet van mijn website hebben, als is dit wel een startfase om in gevonden te worden.
In ieder geval bedankt voor de tip en jouw mening over de tekst. Ik ga me hierover nog eens buigen of ga eens op zoek naar een betaalbare oplossing.:thumb:

Mijn domeinnaam is MiraCom :d
Een compliment voor de rust en 'veilige' uitstraling in je website. Het hoort bij de dienst die je levert :thumb:

Mijn website is klaar en ben tevreden:thumb:. Als startende ondernemer wil je natuurlijk gevonden worden en het liefst op de eerste pagina van Google. Ik heb hier op het forum gezocht wat ik aan optimalisatie kan doen. Dan nog heb ik het gevoel dat mijn website slecht te vinden is. Ik heb via Adwords wel een advertentie aangemaakt maar enkele voor 1 per dag omdat ik gewoonweg nog weinig kan investeren. Google wel en na een uur kwam het verlossend woord van hen. Het bedrag is veel te laag en voor 24 euro per dag zou het wel iets kunnen worden. Ja daaaaag:evil:. Zodra je ergens gegevens invult hangt er alweer een SEO bedrijf die bergen goud beloven.
Kan iemand mij hiermee helpen zonder al teveel kosten?

www.mira-recherche.nl

De beste manier om meer bezoekers te krijgen en hoger in Google te komen
Is gewoon simpel metatags importeren via grote websites!
kijk daarvoor op google en zoek op "Metatags Generator NL"

@danielbink
RE: ...simpel metatags importeren via grote websites...
Meta's werken niet!!!! Belangrijk zijn alleen <title> en <meta name="description" .... /> De rest wordt zeer minimaal meegenomen door Google. Ik vermoed zelfs (kan ik niet hard maken) dat je bij teveel meta troep slechter scoort.
De website die op basis van meta's hoog scoort moet ik nog tegenkomen :d Wie weet er eentje te noemen?
Bekijk de html van bijv. de AH site eens. Daar staan alleen wat meta's in voor de goede werking van handhelds.

@erik/ella
Jullie website code is mooi clean. Houden zo.
- check nog even of alles volledig voldoet aan de Google Technical Guidelines.
- en aanmelden bij Google Analytics (gratis). Het google script zet je vlak voor </head>

Veel suc6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan