hoe krijg ik mn muis settings van win xp naar 2000?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ReFLeX15

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Ik heb net windows XP geinstalleerd, maar daarvan vind ik de settings maar &##%. hij is nu erg ongevoelig geworden dus wil die settings graag veranderen naar die van windows 2000. kan iemand mij hier mee helpen? heb al vanallles geprobeerd, tweak programma's registery etc maar het lukt gewoon niet:s

heb gewoon een balloze muis met draad. vrij simpel dus.
en win xp pro sp2

Welkom bij Helmpij.nl

Heb je ook al in configuratiescherm bij muizen de instellingen goed gezet?

Eerlijk gezegd heb ik met 2000 én met XP gewerkt, maar de muizen hadden daar dezelfde ( door mij ingestelde ) settings. Had je op die 2000 iets speciaals gedaan?

Eerlijk gezegd heb ik met 2000 én met XP gewerkt, maar de muizen hadden daar dezelfde ( door mij ingestelde ) settings. Had je op die 2000 iets speciaals gedaan?
nee helemaal niets speciaals, maar merk het gewoonlijk ook niet, alleen in een game UT

Gaat die daar te langzaam? Kun je hem niet andere settings geven in dat spel?

volgende poging: Heb je de juiste (xp-) drivers voor de muis geïnstalleerd? Zoja, kan je die niet eens verwijderen en opnieuw installeren?

volgende poging: Heb je de juiste (xp-) drivers voor de muis geïnstalleerd? Zoja, kan je die niet eens verwijderen en opnieuw installeren?

ook al geprobeerd, maar heb nu een nieuwe tweak. eens kijken of deze wel werkt :\

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan