Hoe krijg je contact met steam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dwightklecha

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Berichten
14
Hallo iedereen,

Ik heb een steam acc die is gehackt omdat eeniemand mij een site gaf...Ik ging naar die site en ineens was mijn acc gehackt. de meeste zeggen dat je dat moet doen daarzo als je wilt inloggen. alleen ik ben die email vergeten. Ik wil vragen of iemand mij kan vertellen hoe je contact kan maken met steam zodat ik mijn acc terug kan krijgen. ik heb er meer dan 80 euro erop staan van spellen. plz help mij.

Groetjes dwight.
 
ok Thanks maar...

Ik weet de site wel maar ik weet niet hoe je daar moet komen om een bericht te sturen. dus die link die je me gaf is een site waar je die bericht kan sturen aan steam of staat het daar uitgelegt?
 
Beide... Staat er toch duidelijk bij?! Ik bedoel, als "contact support" niet duidelijk genoeg is.
 
THanks maar moet je echt alles opschijven wat je weet van die acc? want die ******* verrandere die naam!!
 
Geen idee, ik heb dat nog nooit gedaan. Probeer het gewoon zou ik zeggen. Je weet nu waar je zijn moet.
 
Alleen...

Het is best dom op die site laten ze zien hoe je een acc krijgt een beetje raar bij een video tutorial
 
wat nu?

Hee ik ben er weer en ik heb een bericht van steam gekregen maar dan kom dit te staan:

Hello, A staff member has replied to your question: Hello, Thank you for contacting Steam Support. In order to investigate this issue, we must verify your ownership of the software and associated Steam Account(s). If you purchased software through Steam with a credit card, please confirm the card type (Visa, Mastercard, Discover, American Express), full name, expiration date, and last four digits of the card used with the order(s). If you purchased software through Steam through PayPal, please provide the PayPal account holder billing information (name and address) and the PayPal Invoice ID. If you registered software purchased at a retail location, please handwrite your Support Ticket Number 7710-UOSL-1913 on the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy. If you have any difficulty locating the CD Key on the packaging, please see the following link:URL: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-WUSF-3601 Example scans:http://support.steampowered.com/ima...ered.com/images/faq/2347-QDFN-4366/cdkey2.jpg After verifying your proof of ownership we will gladly assist you with this issue. Anytime you wish you can view your question online:https://support.steampowered.com/view.php?ticketref=7710-UOSL-1913 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~This message was sent by the Steam Support helpdesk. Have a question we can help you with? Visit our knowledgebase for a list of questions and answers:https://support.steampowered.com/kb.php Alternatively, ask our staff a question:https://support.steampowered.com/newticket.php Steam Support :: https://support.steampowered.com <=== 7710-UOSL-1913 --- 13444b4f ===>

Kan iemand me helpen

alvast groeten
 
In het bericht staat exact wat ze van jou willen weten om het probleem op te lossen.

Wat begrijp je niet dan?
 
Euh ja, er staat topch duidelijk dat je de gevraagde info moet toesturen...

Dus, hoe heb je het spel aangeschaft, online of in de winkel?

Online, bewijs van aankoop online opsturen.

Winkel, fotokopy maken van cd key en daarbij ook het ticketnummer vermelden.

Het staat er echt duidelijk, maar je moet er wel even de moeite voor nemen het te lezen en te doen. Ik neem aan dat je account dat wel waard is.
 
maar kijk ik ben niet slim mety komputers wat is dat die ticketnummer en die kopyfoto en die stuff?
 
Hello, A staff member has replied to your question: Hello, Thank you for contacting Steam Support. In order to investigate this issue, we must verify your ownership of the software and associated Steam Account(s). If you purchased software through Steam with a credit card, please confirm the card type (Visa, Mastercard, Discover, American Express), full name, expiration date, and last four digits of the card used with the order(s). If you purchased software through Steam through PayPal, please provide the PayPal account holder billing information (name and address) and the PayPal Invoice ID. If you registered software purchased at a retail location, please handwrite your Support Ticket Number 7710-UOSL-1913 on the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy. If you have any difficulty locating the CD Key on the packaging, please see the following link:URL: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-WUSF-3601 Example scans:http://support.steampowered.com/ima...ered.com/images/faq/2347-QDFN-4366/cdkey2.jpg After verifying your proof of ownership we will gladly assist you with this issue. Anytime you wish you can view your question online:https://support.steampowered.com/view.php?ticketref=7710-UOSL-1913

Eén van de drie kleuren boven is voor jou van toepassing. Welke?

Je hoeft hiervoor niet slim met pc's te zijn, je moet gewoon de info die steam van je moet hebben naar ze opsturen.

Maar je bent ook niet echt duidelijk in wat je niet begrijpt. Ik heb je in mijn vorige bericht een vraag gesteld, beantwoord die eens en je weet welke stappen je moet nemen. Je zal Steam toch echt die info moeten sturen, anders word je probleem niet opgelost.
 
Hoi komt een beetje laat

Ik heb ook een email gestuurd oftewel via steam daar en ik heb ook gezegt mijn naam de speleln enzo maar ik had geen creditcard enzo en heb ook verteld waar ik woon dus weet ik niet wat ik fout heb gedaan hoor...
 
Geef nou eerst eens antwoord op de vraag wat je niet begrijpt! Ik kan je toch niet helpen als jij niet aangeeft wat je niet snapt.

Dan op de vraag hoe je het spel hebt aangeschaft en vervolgens kunnen we kijken welke stappen je moet volgen...

Dus, spel uit de winkel? Dan foto maken van boekje met key en het support ticket nummer. Nummer zet je bij de key neer en de foto moet je dan dus opsturen naar hen.

Spel via steam gekocht? Dan je paypal info opsturen met bewijs van betaling en adresgegevens.

Je geeft zelf al aan dat je geen creditcard hebt gebruikt dus de rode optie kan je vergeten.

Maar als je nu met deze info ook niets doet, geef ik het op. Heb nu vaak genoeg gevraagd om het een en ander duidelijk te krijgen.
 
Ik heb ook een email gestuurd oftewel via steam daar en ik heb ook gezegt mijn naam de speleln enzo maar ik had geen creditcard enzo en heb ook verteld waar ik woon dus weet ik niet wat ik fout heb gedaan hoor...

heb je de email gestuurd MET een foto van de cd die je hebt en ook de code di achter op het boekje staat?

ze willen namelijk weten of je het echt hebt gekocht
 
@ firestorm

Als je de mail gelezen hebt die ts heeft gekregen zie je dat alleen een foto van de key in combi met het ticket nummer voldoden is. De cd hoef je niet te fotograferen.

En dan is het nog maar de vraag of dat de optie is die ts hebben moet, want hihj geeft in zijn eerste post aan dat hij ook spellen via steam zelf koopt. Of dat voor dit spel ook geldt vermeld ts helaas nog niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan