Hoe krijg je contact met steam?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks

dank je jongens aleen bij dat filmpje die je me opstuurde stond dat je eerst een acc moet maken en dat pas een bericht k an sturen maar ik maak wel ff foto's van L4D en CSS maar moet ik dan ook de serienummer weergeven onder de fotos

ow ja

ik heb net foto's gemaakt van mij spellen alleen ik weet niet hoe ik die an ze meot sturen

Ok ik geef het op.

Je geeft weer geen antwoord op de toch echt duidelijke vragen die ik je stel. En jij bent degene die de email gehad heeft, dat ticket nummer staat daar luid en duidelijk in.

Verder heb ik op alle vragen die je nu weer stelt al meerdere malen antwoord gegeven.

Dank je!!!

THanks maat dankzij jou heb ik mn acc weeer terug Ik heb respect voor jou!!!!

Thanks!!!!

Hallo iedereen,

Ik heb een steam acc die is gehackt omdat eeniemand mij een site gaf...Ik ging naar die site en ineens was mijn acc gehackt. de meeste zeggen dat je dat moet doen daarzo als je wilt inloggen. alleen ik ben die email vergeten. Ik wil vragen of iemand mij kan vertellen hoe je contact kan maken met steam zodat ik mijn acc terug kan krijgen. ik heb er meer dan 80 euro erop staan van spellen. plz help mij.

Groetjes dwight.

Ik heb het zelfde probleem, maar dan klikde ik nergens op..
Ik zat in een spel, het logde me uit.. Deed het spel uit.. En hij zei dat ik ergens anders was ingelogd..
Hulp please. Ik heb de spellen niet gekocht, ik heb het gekregen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan