Hoe krijg je dit voor elkaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
http://www31.brinkster.com/chitos/leet.gif

HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.

weet niet wat voor plaatje het is, kan hem niet openen :D. Als het tegen de huisregels is haal hem maar weg

Het is gewoon een gifje? Wat moet er "voor elkaar" worden gekregen?

Open de link maar:

HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site. :)

Die link verwijst naar een plaatje. Dat plaatje heb ik bekeken. Dat plaatje is niet meer dan een stukkie tekst. Zo'n stukkie tekst in een gifje plaatsen is supersimpel, maar dat zal je dan ook wel niet bedoelen.

Dus nogmaals de vraag, wat wil jij voor elkaar krijgen? m.a.w. wees eens duidelijk.

:eek: :8-0:

Als ik die link volg krijg ik dit te zien:

HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.

Dat is toch geen plaatje.

Waarschijnlijk wil hij die tekst :

Weg hebben. Lijkt me niet dat dit 'legaal' kan. Ze doen het niet voor niets.

Hij wil dat plaatje downloaden of op een andere pagina gebruiken, tenminste, dat denk ik.

Een rechtstreekse verwijzing in de adresbalk naar dat plaatje wordt gewoon niet toegstaan. m.a.w. alleen een pagina op die server mag dat plaatje opvragen.

Nou moe

:eek:

Ik wil die helemaal niet weg hebben, mag lekker blijven staan.

Ik wil ook zo'n beveiliging en weet niet hoe die gemaakt is. Daarom vraag ik het.

Snapie ?:)

Ja, nou snap ik het.. Als je dit direct uitgelegd had, zou dat veel tijd hebben gescheeld.

Hoe het precies werkt weet ik niet, de truc is de rechten zo te maken dat alleen de server zelf (die de html pagina genereert) dat plaatje mag tonen en niet een andere server. Hiermee voorkom je dat andere personen jou plaatjes gebruiken vanaf jou site om hun data-verkeer te beperken.

Waarschijnlijk zijn de rechten aangepast, dit kan via een login of groepscode

Geplaatst door Tiborv
Ja, nou snap ik het.. Als je dit direct uitgelegd had, zou dat veel tijd hebben gescheeld.

Hoe het precies werkt weet ik niet, de truc is de rechten zo te maken dat alleen de server zelf (die de html pagina genereert) dat plaatje mag tonen en niet een andere server. Hiermee voorkom je dat andere personen jou plaatjes gebruiken vanaf jou site om hun data-verkeer te beperken.

Sorry:o, dacht dat het duidelijk was.
Aha, met Java weet ik het wel. Kan je inbouwen dat als íe niet op bv www.helpmij.nl staat het niet doet. Maar wist niet dat dit ook kon. Ik ga eens ff kijken welke servers en hoe en wat.

Thx:thumb: .

Hey, dus toch geen moeilijke server toestand. Ik ga eens kijken.:)

Nu ga ik naar mijn gevoel een minder snuggere vraag stellen :o

Nu heb ik de pagina beveiligd, maar hoe doe ik dit met een link?
Ik kijk je andere links ook nog ff door btw.

Ik snap wat je bedoelt.

Maak met je ftp een html en wel deze:

<html>
<head>
<title>Direct access forbidden</title>
</head>
<body>
</body>
</html>

dit deze MOET "index.html" heten

zorg dat deze index na je naam komt Bijv:

http://home.hccnet.nl/p.iemel/index.html

maak vervolgens een nieuwe map aan en stop daar je homepage in

open je homepage en ga vervolgens terug met backspace in je adres balk tot je naam dus "p.iemel/"
dan wordt index.html geactiveerd. en zie je dus dat gene wat jij bedoelt en wilt

goet Roy

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan