Hoe krijg je een internet site hoger in de zoekresultaten van een zoekpagina?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Igor

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2002
Berichten
56
Ik heb een nieuwe internetsite gemaakt voor een bedrijf. Hoe krijg ik het voor elkaar om, wanneer er gezocht wordt op de juiste trefwoorden, eerder in de zoekresultatenlijst voor te komen?
 
Beste

Met wat programma heb je die site gemaakt?
Ge moet trefwoorden van je site ingeven in een zoekfunctie (die kan je doen bij het aanmaken van je site, elk prog geeft daar de mogelijkheid voor).
De trefwoorden mogen geen tekeningen zijn.

veel succes

jean
 
Geplaatst door jean42
Beste

Met wat programma heb je die site gemaakt?
Ge moet trefwoorden van je site ingeven in een zoekfunctie (die kan je doen bij het aanmaken van je site, elk prog geeft daar de mogelijkheid voor).
De trefwoorden mogen geen tekeningen zijn.

veel succes

jean

Doet het ertoe met wat voor programma hij de site heeft gemaakt??

Nee !!!

Je moet meta-tags op je site plaatsen. ga vervolgens naar zoek.pagina.nl en meld je site aan bij de links die er staan.

De zoekmachine kijkt meestal naar de woorden die op de éérste pagina staan... maak op je eerste pagina het volgende aan:

<div style="hidden">HIER AL JE TREFWOOREN MAAKT NIET UIT HOE JE ZE OPSCHRIJFT</div>

dan een weekje wachten en dan zal 't al een stuk hoger staan... Die van mij staan overal bovenaan :D
 
Geplaatst door stefanmethorst


Ja, dus?? Als iedereen dat doet doe ik mee hoor... :D Het helpt wel
Dat doet niet iedereen, dat doen alleen mensen die niet op een normale manier hun site(s) hoger kunnen krijgen.

Belachelijke instelling van je. Als iedereen in de sloot springtr doe jij het ook blijkbaar ;)
 
Geplaatst door headout

Dat doet niet iedereen, dat doen alleen mensen die niet op een normale manier hun site(s) hoger kunnen krijgen.

Belachelijke instelling van je. Als iedereen in de sloot springtr doe jij het ook blijkbaar ;)

tss...! Ik spring ker lekker achteraan ja! Hou wel van een blokje zwemmen. ALs 't maar niet van dat vervuilde water is. Ik krijg ze anders ook wel hoog in de zoekresultaten, het is een pagina die plus/minus 800 UNIEKE bezoekers per dag heeft opgeslagen via ip adres!!!!!
 
Geplaatst door stefanmethorst
tss
Nou nou, beetje normaler mag ook wel.
Geplaatst door stefanmethorst
Ik krijg ze anders ook wel hoog in de zoekresultaten, het is een pagina die plus/minus 800 UNIEKE bezoekers per dag heeft opgeslagen via ip adres!!!!!
Linkje? ;)
 
Geplaatst door headout

Nou nou, beetje normaler mag ook wel.

Linkje? ;)

Ik wil die link best geven, maar de bezoekersteller staat alleen in het Content Management Systeem (als je weet wat dat is....)
 
Geplaatst door stefanmethorst


Ik wil die link best geven, maar de bezoekersteller staat alleen in het Content Management Systeem (als je weet wat dat is....)
Ja hoor, misschien werk ik er zelf wel mee ;) (Gewone mensen die geen indruk hoeven te maken noemen zoiets gewoon een cms, mensen die wel indruk willen maken met een hoop poehaa gaan dure woorden gebruiken :D)

Die bezoekersteller interesseert me niet zoveel, het linkje wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan