Hoe krijg je Wifi?

Status
Niet open voor verdere reacties.

IIIParagonIII

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
99
Hallo,

Ik heb Wifi op mij Blackberry en iPhone 4S
Maar ik wil ook graag wifi op een Sony Ericson telefoon van Vodafone voor mijn broertje.
Hij heeft Wifi ik kan hem inschakelen en uitschakelen ik kies het netwerk van mij computer
dan moet ik een wachtwoordzin invoeren maar ik weet niet waar je die ziet
Is dit soms het wachtwoord van je router ( Dus als je in je router wel met je StandaardGateAway)( Ik heb trouwens geen wachtwoord op mij router als ik erin wil ) of is het een code die op je kassetje//router staat?
Die werkt niet
Kan iemand me alsjeblieft helpen? Alvast bedankt!
Ik heb de wachtwoord dankzij jeroen gevonden maar ik kan he niet zien dus hij ziet er zo uit ******
Met vriendelijke groet,
QStyleZz.

PS: IK HOOP DAT IK ZO SNEL MOGELIJK HULP KRIJG
 
Laatst bewerkt:
je gaat even naar netwerkcentrum en dan staat er links is de bar Netwerken beheren en klik je rechts op je eigen netwerk en dan weergeef je het wachtwoord!
 
je gaat even naar netwerkcentrum en dan staat er links is de bar Netwerken beheren en klik je rechts op je eigen netwerk en dan weergeef je het wachtwoord!

In je router toch? Ik heb een verslete router genaamd: Thomson Speedtouch 780
 
Laatst bewerkt:
Dat is het wachtwoord van je draadloze netwerkverbinding. Die kun je als volgt vinden, Open op je computer het Netwerkcentrum. Ga links in het menu naar "Draadloze netwerken beheren" en volg onderstaande stappen.

1. Klik met je rechtermuisknop op je netwerk
2. Klik op het menu wat wordt geopend op "Eigenschappen".
3. Er wordt een scherm geopend en ga daar naar tabblad "Beveiliging".
4. Vink daar de optie "Tekens weergeven aan".

Nu zie je het wachtwoord wat je nodig hebt.
 
Dat is het wachtwoord van je draadloze netwerkverbinding. Die kun je als volgt vinden, Open op je computer het Netwerkcentrum. Ga links in het menu naar "Draadloze netwerken beheren" en volg onderstaande stappen.

1. Klik met je rechtermuisknop op je netwerk
2. Klik op het menu wat wordt geopend op "Eigenschappen".
3. Er wordt een scherm geopend en ga daar naar tabblad "Beveiliging".
4. Vink daar de optie "Tekens weergeven aan".

Nu zie je het wachtwoord wat je nodig hebt.

Vind je die bij configuratiescherm?
 
Je ziet rechts op de windows taakbalk een pictogram waar je kunt zien of je een netwerk en internetverbinding hebt. Daar klik je op met je rechtermuisknop en kiest de optie "netwerkcentrum openen".
 
Je ziet rechts op de windows taakbalk een pictogram waar je kunt zien of je een netwerk en internetverbinding hebt. Daar klik je op met je rechtermuisknop en kiest de optie "netwerkcentrum openen".

Met die verbindingen enz? Nee, er staat geen netwerkcentrum openen
 
Als je er met je muis op gaat staan moet je de naam van je netwerkzien. Het staat links van de tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan