Hoe krijgt ik mijn mails van outlook weer terug in webmail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stoyanjohanna

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2008
Berichten
68
Hallo ik had ongeveer 33 mails in mijn postvak in van webmail staan.
Nu staan deze ineens in mijn outlook postvak in.
Heb inmiddels al veranderd dat webmail mijn hoofdmail is en niet outlook.
Maar hoe kan ik nu alle mails weer terug krijgen in mijn webmail zonder dat ik ze door stuur als FW.
Hoop dat ik zo duidelijk ben want heb helemaal geen verstand van computers.
 
Hallo Stoyan.

Omdat je denk ik de mail (hebt) open gemaakt op een computer of laptop. Zodra je dit doet verdwijnen ze van de webmail.

Met webmail kun je wereld wijd inloggen. Ergens moet (of moest) je een vinkje (plaatsen) achterlaten dat ze op de server blijven staan.

Ik weet niet welke outlook je gebruikt er zijn er heel veel van. Volgens mij kun je de mail alleen terug halen en/of zetten bij een exchange server of IMAP.

Heb je POP3. Bij IMAP blijven ze op de server staan.
 
Laatst bewerkt:
Waar kan ik vinden welke outlook ik gebruik.
En ja klopt heb ingelogt op mijn computer maar dit was voorheen nooit een probleem en nu wel?
Heb al via outlook in Extra het veranderd dus nu moet het goed zijn dat hij niet al mijn mails van webmail naar outlook stuurt automatisch hoop ik?
Maar hoe krijg ik mijn mails weer terug in webmail zonder dat ik ze doorstuur als FW want dit lukt wel. Gebruik nog wel Windows XP dus ligt het hier aan misschien want weet dat het niet meer wordt ondersteunt door Microsoft.
 
Laatst bewerkt:
Als ze eenmaal van de mailserver zijn afgehaald krijg je ze nooit meer te zien in de webmail, tenzij je al je mails weer FW, naar jezelf.
In je mailclient (outlook) in dit geval moet je bij je accountinstellingen het vinkje weghalen dat de mail van de server verwijderd moet worden. Dan blijven alle mails zichtbaar via webmail.
Maar let wel, je mailbox is ooit eens vol. En mails die je via webmail verwijderd of wat dan ook, kan je dan niet meer zien via outlook.
 
Ja denk wel dat ik pop3 heb zag het wel ergens staan maar heb dat gewoon weg geklikt want vraagt naar wachtwoord en deze weet ik niet. wat is een imap zag het ook online staan maar begrijp dit niet echt goed.
 
Oke Jackall. Daar kan ik het helemaal mee eens zijn. Zie mijn aanvulling bij mijn eerdere bericht IMAP. Klik hier begrip IMAP

Het ligt niet aan XP. Dat staat er wel los van. Alleen wat je zegt XP wordt niet meer ondersteund. Ook als je een niet-ondersteunde versie van Windows XP of Windows Vista zonder servicepacks hebt, zal Windows blijven werken.
 
Laatst bewerkt:
Heb het vinkje al uitstaan bij outlook en wel bij webmail aanstaan. dat is toch als je naar extra gaat dan naar email en dan naar geavanceerd toch? want daar heb ik net wat veranderd. Maar als ik op outlook ga en dan heb je in de postvak in het kopje verzenden als ik daar het webmail adres aanklik dan haalt hij weer alles weg uit webmail en stop het in outlook maar nu blijft ook alles staan in webmail dus weet niet of het nu goed is?
 
Test het gewoon even uit. Stuur jezelf een bericht, test 1 test 2 enz enz. Wat Jackall al zei. "Maar let wel, je mailbox is ooit eens vol." Sommige providers hebben 5 giga en de andere maar weer 500 MB enz enz . Ik gebruik gewoon Outlook.com en gmail. Deze zijn ongelooflijk groot van opslag, voor een normaal mailend mens. :D
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad Webmail heeft maar 500 MB en ik heb nu 11 MB ingebruik. staat bij mijn instellingen.
Maar gooi ook veel mails weg dus dan moet dat toch niet uitmaken voor het MB gebruik of wel soms?
En je kan ook een map in je computer zelf maken waar je dan weer de mails in bewaart toch of kan dit niet?
 
oke bedankt en denk dat het nu goed is.heb wel alles terug gestuurd als FW maar dat is niet erg. en nu staat outlook niet als hoofdmail meer maar als 2 mailadres.
 
Namens allen graag gedaan en netjes zo. Namens allen bedankt neem ik aan. :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan