hoe kun je alle files in de map downloaded program files zichtbaar maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexander78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 feb 2004
Berichten
3
Greetings,

In de map "downloaded program files" (IE explorer 6, windows98) worden volgens de uitleg van windowsverkenner enkel activeX bestanden geplaatst. Als ik de map open met verkenner, komen daar rechts inderdaad enkel activeX bestanden te staan, 6 in totaal. Maar nu het probleem: als ik voor die map de eigenschappen bekijk (rechtsklikken op de map in verkenner) dan staat daar dat er 29 bestanden en 5 mappen in de map staan. Maar deze zijn dus niet zichtbaar als je de map opent. Nu zou ik daar graag een aantal bestanden van wissen. Hoe moet ik die zichtbaar maken zodat ik ze kan verwijderen?

Btw, in mapopties tab beeld staat "verborgen bestanden weergeven" al aangevinkt.

Thnx

Alex
 
druk eens op.....

extra, dan op Mapopties. Ga naar tab Weergave, en kies verborgen bestanden en mappen weergeven. druk dan op ok.

MVG.

Armand
 
In de mapopties heb ik maar twee tabs, "algemeen en beeld". En in tab beeld staat verborgen bestanden weergeven al aan...
 
Ok, ik heb de oplossing zelf gevonden. In de eigenschappen van de map was alleen-lezen aangevinkt. Toen ik dat weghaalde kreeg ik alle andere bestanden en mappen te zien.

Hopelijk kan het iemand anders ook nog helpen!!

Greetz,

Alex
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan