Hoe kun je de firmware upgraden????

Status
Niet open voor verdere reacties.

sannie76

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
Mijn zoon heeft pas tijdens het spelen van een spel het R4 kaartje uit de nintendo DS getrokken. Daarna stoorde hij. Heb alles van het kaartje afgehaald en daarna alles er weer opgezet. Dit ging prima. Ik moest alles weer opnieuw instellen. Waarschijnlijk heb ik toen iets niet goed gedaan, want sindsdien krijg ik het volgende in beeld als ik de DS aanzet: please upgrade the hardware for support latest firmware. Daar doorheen staat loading. Heb al flink gegoogled, maar kom er echt niet uit. Kan iemand mij helpen???

Waarschijnlijk is het R4 kaartje kapot.. Had ik ook een keer, ik was intensief aan het spelen en toen drukte ik per ongeluk het kaartje in. Daarna deed ie niks meer, dus ik kon het kaartje weggooien.

Oh jeetje dat is wel erg balen. Maar in ieder geval wel bedankt voor de reactie. Kun je die kleine kaartjes ook los bestellen? De rest heb ik natuurlijk dan nog. Of is dit echt een hele domme vraag??

lijkt me sterk dat je r4 kaart hierdoor naar de knoppen gaat.
weet je zeker dat je de firmware van je r4 goed op het kaartje gezet hebt?
welk merk kaartje is het en wat voor type/model?

Ik had m wel weer aan de praat, alleen heb ik waarschijnlijk iets geks gedaan bij de instellingen. Heb de firmware die ik er de vorige keer op had gezet er weer op gezet, op dezelfde manier. Ik heb een R4I-SDHC upgrade revolution for DS. (De firmware heb ik van www.r4i-sdhc.com. En we hebben een DS lite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan