Ik heb nu in tabblad periodes een knop staan met alle periodes. Als ik dan de periodes aanklik dan verbergt hij in het volgende tabblad de betreffende periodes.
Maar ik wil het volgende graag hebben:
Bij het aanvinken van periode 4, is periode 4 bij meerdere tabbladen zichtbaar. Het vinkje blijft staan. ( Op dit moment niet)
Bij het uitvinken van periode 4 verdwijnt periode 4 bij meerdere tabbladen.
Dus als ik periode 4 aanvink. Dan moeten de kolommen van de tabbladen organisatiebeleid en personeelsbeleid de periode 4 laten zien.
Als ik periode 4 uitvink. Dan moeten de kolommen van de tabbladen organisatiebeleid en personeelsbeleid de periode 4 laten verbergen.
Bekijk bijlage Bestand Forum.xlsx
Maar ik wil het volgende graag hebben:
Bij het aanvinken van periode 4, is periode 4 bij meerdere tabbladen zichtbaar. Het vinkje blijft staan. ( Op dit moment niet)
Bij het uitvinken van periode 4 verdwijnt periode 4 bij meerdere tabbladen.
Dus als ik periode 4 aanvink. Dan moeten de kolommen van de tabbladen organisatiebeleid en personeelsbeleid de periode 4 laten zien.
Als ik periode 4 uitvink. Dan moeten de kolommen van de tabbladen organisatiebeleid en personeelsbeleid de periode 4 laten verbergen.
Bekijk bijlage Bestand Forum.xlsx