hoe kun je snel met een vista computer een bestand van het netwerk openen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter SKVR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SKVR

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Bij mij op mijn stage heeft een werknemer een Vista computer.
Zij heeft photoshop cs3 extended op haar pc, maar de afbeeldingen die zij moet openen staan op het netwerk, dus als zij bij photoshop op: bestand-openen klikt dan krijg je die cirkel en blijft die laden (heel lang) daarna krijg je de gedeelte waar je een afbeelding kan kiezen, als ze een afbeelding van haar eigen pc selecteert gaat die meteen open maar als ze een afbeelding van het netwerk selecteert gaat die weer een lange tijd laden/vastlopen.

ligt dit aan vista, photoshop??

er is een hotfix geinstalleerd die zou moeten helpen maar die hielp niet. ik heb via services windows search op handmatig gezet dat hielp ook niet ik heb Vista en photoshop geupdate maar dat hielp ook niet..

nog meer ideeen?

Hi!

Het is normaal dat netwerklocaties langer duren dat lokale locaties. Hoe lang dit duurt is van meerdere zaken afhankelijk.
Een belangrijke oorzaak is het ophalen van veel afbeeldingen en hier thumbnails (kleine plaatjes) van maken.

-- Doet het probleem zich ook voor in Windows verkenner?
-- Hoe hoog is het CPU gebruik als het probleem zich voordoet?

Hi!

Het is normaal dat netwerklocaties langer duren dat lokale locaties. Hoe lang dit duurt is van meerdere zaken afhankelijk.
Een belangrijke oorzaak is het ophalen van veel afbeeldingen en hier thumbnails (kleine plaatjes) van maken.

-- Doet het probleem zich ook voor in Windows verkenner?
-- Hoe hoog is het CPU gebruik als het probleem zich voordoet?
In Windows Verkenner doet het probleem zich ook voor & hoe hoog het CPU gebruik is weet ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan