Hoe kunnen deze kleine foutjes worden opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Hallo, ik zit met een 2 kleine problemen

1. Als ik een vraagteken wil typen staat er een : =
Dat kan opgelost worden door Ctrl Shift in te toetsen. Maar het is heel vaak zo. Als ik b.v een game opstart of iets anders dan is die ene programma wel een vraagteken en de andere niet. Dit is erg vervelend. Weten jullie wat het probleem is?

2. Als ik iets download staat het onderaan de Webbrowser en niet in Utorrent. Hoe los ik dit op zodat het gedownloade item in een download programma gaat?

M.v.g

Pinki3

Hallo,

Dit kan door in de instellingen van de taalbalk de overige talen uit de toetsenbord instellingen weg te halen en USA(internationaal)te laten staan.

Welke browser gebruik je?

Ik gebruik Chrome het meeste. En ik heb hem nu op taal Nederlands staan. Is dat een bug, dat als je hem op Nederlands hebt dat deze dingen voorkomen?

Nederlands toetsenbord komt erg zelden voor.
Het meest gebruikt is QWERTY waar de instellingen Engels/USA moeten staan.
Dit kun je aanpassen in je configuratiescherm.
Alles verwijderen behalve bovengenoemd.

Met je download zul je iets duidelijker moeten zijn.
Met een gewone download staat er inderdaad onder in je browser; opslaan,uitvoeren of openen.
Download je van bv. TPB dan klik je op openen en hij opent in uTorrent.
Download je een bestand dan klik je op opslaan als, en verwijs je naar de map waar je het wilt hebben.

Hmmm... Het is best moeilijk om het uit te leggen als je er geen **** van snapt:P.

Wat ik nou wil: Ik wil gewoon downloaden via uTorrent.
Wat er nou mis gaat: Hij gebruikt uTorrent niet. Er komt nu op internet, onderaan, een extra balk. Op die balk staat het naam van het downloade programma.

Ik heb gekeken bij configuratiescherm, maar ik weet niet wat ik daar moet doen. Zouden jullie een duidelijke uitleg kunnen geven? :P

Alvast bedankt!

@Pinki3

"Op die balk staat het naam van het downloade programma".

En daar klik je één keer op, en dan opent hij als het goed is Utorrent.

Hallo,

Mocht dat niet werken, ga dan in configuratiescherm na: Programma's>Standaardprogramma's>kies hier de torrent files indeling> voor torrent files dus dan moet hij torrent files standaard openen met Utorrent bijv.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan