hoe laat je een picturebox op de voorgrond laten komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ido435

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
hallo
ik heb namelijk een vraag hoe laat je een picturebox op van de achtergrond naar de voorgrond laten komen in vb2010
ik hoef alleen de code te hebben
alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Conceet:

var url=""JouwUrl.be;
var naam=JouwNaam;
window.open(url, naam)
window.focus()

umm ik bedoel eingelijk geen url maar vb 2010
p.s sorry is mijn fout ik was vergeten het er bij te zetten

Laatst bewerkt:
Je hoeft je niet te verontschuldigen, je hebt je vraag in het Visual Basic forum gezet en dat is voldoende om aan te geven in welke omgeving je programmeert.

NaamVanJePictureBox.BringToFront() is wat je zoekt, als ik je vraag goed begrepen heb. :)

Je hoeft je niet te verontschuldigen, je hebt je vraag in het Visual Basic forum gezet en dat is voldoende om aan te geven in welke omgeving je programmeert.

NaamVanJePictureBox.BringToFront() is wat je zoekt, als ik je vraag goed begrepen heb. :)

oke ga ik morgen uitproberen ik laat morgen wel ff weten als het de goede is maar ik heb nog een vraagje weetje ook de code voor het efect als die weer weg gaat
ik zet het ff in het mapje van scripts

Laatst bewerkt:
Als je opzoekt bent naar het zichtbaar en onzichtbaar maken van een PictureBox en niet zozeer het verplaatsen van de PictureBox naar de voorgrond of achtergrond, is dit denk ik wat je zoekt:

NaamVanJePictureBox.Visible = False voor het onzichtbaar maken.
NaamVanJePictureBox.Visible = True voor het zichtbaar maken.

Als je opzoekt bent naar het zichtbaar en onzichtbaar maken van een PictureBox en niet zozeer het verplaatsen van de PictureBox naar de voorgrond of achtergrond, is dit denk ik wat je zoekt:

NaamVanJePictureBox.Visible = False voor het onzichtbaar maken.
NaamVanJePictureBox.Visible = True voor het zichtbaar maken.

maar ik heb nog 1 vraag
moet ik dan mijn picturebox dan op de achtergrond hebben staan of niet?
of verdwijnt die automatisch

Laatst bewerkt:
Hij wordt gewoon onzichtbaar/zichtbaar. Het is niet zo dat de PictureBox verwijderd word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan