hoe lang gaat een moederbord mee

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Berichten
1.289
hoi

ik heb een vraag ik heb een dell die is 2 1/2 jaar oud nu is mijn moederbord stuk gegaan hoe lang moet ik met normaal gebruikmee kunnen gaan .
volgens dell zit er geen garantie meer op maar ik moet er toch wel vanuit kunnen gaan dat zo`n moederbord toch zeker wel 3a4 jaar mee moet gaan of niet ik weet het niet

alvast bedankt
 
Normaal gaat die wel langer mee maar het ligt er wel aan of die goed gekoeld word, staat je pc in een kast waardoor er slechte ventilatie is enz.
Als je hem toch moet vernieuwen kun je er ook wel een ander merk inzetten, je bent niet afhankelijk van dell.
Wat is trouwens het probleem met het moederbord?
 
ik heb al een nieuwe gekocht van asrock .
en hij stond niet in een kast en hij heeft altijd goedde koeling gehad

ik wil eigelijk dell aan schtijven en kijken of ik er niet een van hun vergoed kan krijgen daarom mijn vraag hoe lang zo`n moederbord mee gaat
 
Toch wel langer dan 3 a 4 jaar met normaal gebruik.
Maar bij dell geen kans want service kennen ze niet meer na een jaar.
 
Geplaatst door SJJ
Toch wel langer dan 3 a 4 jaar met normaal gebruik.
Maar bij dell geen kans want service kennen ze niet meer na een jaar.

Een A-merk wel! Nou staat dell niet echt bekent om hun kwaliteits-producten natuurlijk :rolleyes:

En is het nog maar de vraag of het moederbord wel nieuw was toen je de pc aanschafte, heb al wel meer gekke dingen gehoord op dat gebied..
 
Ik ga het wel proberen maar toch bedankt voor de informatie
 
Ander zou je DELL even moeten bellen, ik denk toch dat je het moederboard moet opsturen om het laten te controlen of het moederboard echt stuk is.
 
Als je hem zelf gedemonteerd hebt heb je bij dell geen kans, en er zijn veel problemen met dat merk voor mij één maal nooit weer zelfde met Packerd Bell alleen maar gezuur als je er wat mee hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan