• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe lege cellen maken bij het opmaken van een factuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

agrashh

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2012
Goeiemorgen,

De titel klinkt misschien wat omslachtig en het probleem zelf is wat moeilijk uit te leggen.

Ik zou graag in mijn cellen waar er een berekening staat, indien er niets ingevuld is door mij dat die betreffende cel blanco blijft. Nu staat er automatisch een "0" totdat ik iets invul.

De bijgevoegde XLS file zal ook waarschijnlijk wel voor een verduidelijking zorgen.

Thanks op voorhand

Bijlagen

neem deze formule over in cel j25 en trek door naar onder...

=ALS(I25*(1-G25)=0;"";I25*(1-G25))

Bedankt voor de zeer snelle reactie maar ik krijg een "#NAME?" foutmelding.
Ik heb dit vergeten te vermelden, maar ik werk met een oudere versie van excel dus misschien kan dit de oorzaak van het probleem.

werk je met een engelse versie van excel mss? indien zo, denk ik dat je als moet vervangen door if... Jammer genoeg ben ik met de engelse versie geen vriend :)

Het is inderdaad de engelse versie die ik gebruik. Op den duur let ik daar niet meer op. Nu werkt die intussen naar behoren. ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan