hoe link ik een domeinnaam met mij hostingserver?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjefke1993

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2007
hallo, mensen, ik zit met een probleem, ik heb een website voor iemand gemaakt en die wil ik nu uploaden, alleen is het zo dat de domeinnaam bij yourhosting is geregistreerd, maar het hosting pakket bij freehostia.com, nu staat de domeinnaam wel al onder domeinnamen bij freehostia, maar als ik ze wil linken weet ik niet wat ik moet doen.

als ik op google zoek dan krijg ik te zien dan ik de ns van de hosting server bij het domein moet invoeren, maar waar?

ik kom hier echt niet uit en zou het op prijs stellen als iemand me kon helpen :)

mvg. sjefke

Laatst bewerkt door een moderator:
NS van yourhosting moet aangepast gaan worden en verwijzen naar freehostia. nu weet ik niet of ze dat zomaar voor je doen,.

nou, dat wist ik al, maar hoe doe je zoiets precies?

scrnsht.jpg

dit is waar ik van alles kan veranderen, welke moet ik veranderen? en ik kan het veranderen in dns1.freehostia.com en dns2.freehostia.com.

A record naar het juiste ip adres laten verwijzen, en dan +/- 24 uur geduld hebben ..

Windowstoets + r indrukken, in het openen veld typ je: cmd /k nslookup <naam van de site van freehostia.com invullen>
Je moet de bovenste twee A records aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan