hoe log ik in op mijn router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niek Jaarsma

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2003
Ik wil mijn router instellen om snel te kunnen werken met e-mule. Ik weet alleen niet hoe ik in het instellingenscherm van mijn router moet komen. Ik heb het geprobeerd d.m.v http://10.0.0.2 ,maar ik kom er niet in, wie kan mij helpen?

B.v.d. Niek

Ieder merk router heeft volgens mij een ander IP

Ja JBS dat weet ik ook wel maar ik probeer de vraagsteller op iedeen te brengen
Elk merk is weer anders.
Alhoewel draytek en zyxel zijn hetzelfde fabriek af.:(

Heb inmiddels 10.0.0.2 geprobeerd, soms krijg ik de welbekende foutmelding-pagina, soms krijg ik een schermpje waarin ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord in moet vullen. Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik 'admin' respectievelijk 'epicrouter' invullen en als dat niet lukt 'user' en 'password'.
Ik heb het allebeide geprobeerd, maar kom er gewoonweg niet in, weet iemand een oplossing???

zet dan eerst de rauter terug naar de fabrieksinstellingen met de reset knop probeer dat eens

inloggen met 192.168.2.1

en dan de standaard naam en wachtwoord.:o

Helaas, het is niet gelukt, ik snap er niets van. Ik ga denk ik maar eens proberen de boel te resetten en vanuit het begin alles opnieuw instellen.
Vraag ik me tevens af of e-Mule veel sneller is met die instellingen. Het gaat me nu om het principe: een computer is een levenloos ding en daar wil ik het niet van verliezen!

In ieder gaval bedankt voor jullie hulp, allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan