hoe maak ik de ventilator schoon van mijn asus K70IO

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolrds

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2011
Hallo,

Ik ben nu al tijdje opzoek naar iemand die mij kan zeggen en uitleggen hoe ik mijn asus K70Io serie kan schoonmaken.

Ik heb de optie met busje met luchtdruk al geprobeerd dat werkte maar heel even.
Ik heb zelf al proberen te vinden hoe je hem kan openmaken maar is weinig informatie over.

Kan iemand mij helpen en uitleggen hoe ik de ventilator schoon kan maken ????????

Simpel. Laptop omdraaien, openschroeven, rubberen handschoenen aantrekken, onderdelen verwijderen voor je bij de ventilator bent, grote stukken met de hand weghalen, en alles weer op de goede plek terug plaatsen. Tip: foto maken voor je alles loshaalt.

ja bij mijn laptop is hetdus zo als ik bij de ventilator ben krijg ik hem er niet uit is net of die nog vast zit terijlde schroefjes erwel uitzijn maar krijg die zwarte kap niet los
of eraf van de laptop

wat je ook kan proberen is, dat helpt regelmatig bij mij en stof..
Voorzichtig dus je laptop openmaken tot je dde ventilator kan zien.
Stofzuiger erbij, als je hem op standen kan zetten zo laag mogelijk, kijk EERST of er geen onderdelen los zitten die mee kunnen vliegen.
Dan voorzichtig zuigen, doe dit desnoods met je vingers ervoor zodat er slechts een klein spleetje is voor de lucht toevoer.

Heb er(niet alleen daarvoor) zelf een usb stofzuigertje voor. Is niet krachtig, maar zuigt toch wel iets. Net genoeg om stof weg te krijgen. Heb er trouwens ook eentje over (nieuw), mocht je interesse hebben...

Ziet er grappig uit zo'n stofzuigertje! xD als coolrds niet is geïnteresseerd dan is er hier nog altijd iemand met interesse :P

Is goed. Maar je moet niet verwachten dat hij als een tierelier zuigt. Hij zuigt redelijk stof weg, maar grote plukken zou ik toch zelf maar weghalen. Zit namelijk geen zak in :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan