Hallo en goedenavond,
Ik heb een 4 weekplanning gemaakt in excel 2000
De bedoeling is als volgt als ik bijvoorbeeld in werkblad wk1 nummer 150 in cel D4 invoer dan zou in cel E4 automatisch Vakantie komen te staan. want deze zouden uit de aktielijst geselecteerd moeten worden respectievelijk Cel B152 en Cel C152.
Voorbeeld situatie 2
bijvoorbeeld in werkblad wk1 nummer 26 in cel J6 invoer dan zou in cel K6 automatisch School dag komen te staan. want deze zouden uit de aktielijst geselecteerd moeten worden respectievelijk Cel B28 en Cel C28.
Ik heb echt geen enkel idee of dit uberhaupt mogelijk is, maar hetzelf voor elkaar krijgen lukt me niet. Ik heb dan ook niet de juiste dingen kunnen googlen.

Bekijk bijlage planner 1.xls
Ik heb een 4 weekplanning gemaakt in excel 2000
De bedoeling is als volgt als ik bijvoorbeeld in werkblad wk1 nummer 150 in cel D4 invoer dan zou in cel E4 automatisch Vakantie komen te staan. want deze zouden uit de aktielijst geselecteerd moeten worden respectievelijk Cel B152 en Cel C152.
Voorbeeld situatie 2
bijvoorbeeld in werkblad wk1 nummer 26 in cel J6 invoer dan zou in cel K6 automatisch School dag komen te staan. want deze zouden uit de aktielijst geselecteerd moeten worden respectievelijk Cel B28 en Cel C28.

Ik heb echt geen enkel idee of dit uberhaupt mogelijk is, maar hetzelf voor elkaar krijgen lukt me niet. Ik heb dan ook niet de juiste dingen kunnen googlen.


Bekijk bijlage planner 1.xls