Hoe maak ik een .iso bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

poekie

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
Berichten
799
Hallo.

Kan iemand mij vertellen hoe ik van een map met bestanden, in dit geval .vob- .bup- en.ifo-bestanden, een .iso kan maken?

bvd

Poekie
 
Geplaatst door poekie
Hallo.

Kan iemand mij vertellen hoe ik van een map met bestanden, in dit geval .vob- .bup- en.ifo-bestanden, een .iso kan maken?
In jouw geval maak je een DVD-video compilatie aan in je brandprog...neem je als recorder de "image recorder" en brand je. Dan maakt ie een bestand...of het een .iso is weet ik dan niet... misschien kan je het instellen.

James:)
 
Geplaatst door James007

In jouw geval maak je een DVD-video compilatie aan in je brandprog...neem je als recorder de "image recorder" en brand je. Dan maakt ie een bestand...of het een .iso is weet ik dan niet... misschien kan je het instellen.

James:)

Werkt idd perfect (met Nero).
Dank is groot :)

Poekie
 
En als ik hem op image recorder heb gezet hoe moet ik dan die files branden in een iso bestand want ik wil een ps2 game branden maar met allemaal verschillende files rcf enzo maar die wil ik in een iso bestand zetten zodat ik het met burn image kan branden als ik nu burn image gebruik kan ik maar 1 bestand selecteren met NERO 8!!
 
En als ik hem op ..........................
...................... .met NERO 8!!
Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic van 2005, dus niet actueel meer.

Ik sluit deze daarom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan