Hoe maak ik zonder programma's of een anderen site een website

• Onderwerp starter Onderwerp starter Takua
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Takua

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Ik gebruik nu programma's en anderen sites om sites te maken maar hoe doe ik het zelf zonder dat?

Een beetje onduidelijke vraag. Wat voor programma's gebruik je nu dan en waarom wil je die niet meer gebruiken? Als je het echt zonder programma's wil doen gebruik je gewoon Kladblok. Alleen dien je dan wel html-kennis te hebben.

Een beetje onduidelijke vraag. Wat voor programma's gebruik je nu dan en waarom wil je die niet meer gebruiken? Als je het echt zonder programma's wil doen gebruik je gewoon Kladblok. Alleen dien je dan wel html-kennis te hebben.

IK wil die programma's niet meer gebruiken omdat die niet alles doen dat ik wil ik wil iets toevoegen dat ze automatisch doorgestuurd worden bij het inloggen bijvoorbeeld en dat kunnen die programma's niet en de 2e reden is omdat ik dan geen eigen webaddres kan kiezen nou wel maar dan die site naam en dan / en dan kan ik zelf kiesen / wat maar ik wil echt zelf een addres kiezen zoals dat van helpmij.nl en ik heb geen html kennis

:confused: oke dan heb ik hier alvast je antwoorden

Website maken.
Dit kan heel eenvoudig met kladblok hiervoor heb je geen dure programmas nodig
Leer eerst html en stap dan over op Php en MySql
Php en MySql kun je gebruiken voor login's en registraties

Je kunt er ook voor kiezen om flash te gaan leren!

Een eigen naam voor je site
hiervoor moet je een domein registreren
.nl zal ongeveer 10euro per jaar kosten
dit is alleen het domein en geen webruimte

voor webruimte heb je de mogenlijkheid om een thuis server te maken of te huren bij een bedrijf

mijn advies is gewoon bij een bedrijf want dan hoeft je computer niet 24 uur per dag aan te staan omdat anders je site waarschijnlijk heel weinig te benadere is

Ik ben het 100% met slabbetje eens.
Maar misschien kan je iemand vinden die deze extra functie voor jou erin wil zetten...of vind je iets als je hard genoeg googled, scriptje of zo...

suc6

Bedankt voor al jullie hulp nu kan ik al een beetje html kennis

Bedankt voor al jullie hulp maar ik wou eerst geen html leren ik vond het te moeilijk maar nu dus wel jullie hebben allemaal andwoorden gegeven maar ik vond vanzelf een html boek waar van ik het kon leren maar ik kan de site niet met kladblok bekijken want ik kan hem niet als html opslaan dus was ik nog bezig ik wist eerst niet dat nvu voor html is ik dacht dat het een normalen websitemaker was ik vond hem niet beter dan al mijn anderen programma's dus verwijderde ik hem toen zei later iemand dat nvu goed is
en toen wist ik dat dat voor html is ik ga hem nog opnieuwen downloaden en ik ken ook een anderen html kit die wil niet downloaden ookal sluit ik alle vensters als ik hem open komen er errors hoe werkt nvu vroeger snapte ik er niet veel van moet ik bij nvu ook html codes gebruiken?

Ik download gratis programma's ik koop geen duren programma's

Ik koop geen dure programma's omdat ik ze gratis download

Hoi

Ik ben geen nvu kenner maar wysiwig wil in dit geval zeggen dat je je site maakt met tekst, plaatjes etc...en het programma maakt zelf voor jouw de bijbehorende htmlcode aan en daar hoef je dus niets voor te doen. Goed voor beginners dus.

Als je hier vertrouwder mee bent kan je altijd verder gaan kijken naar betere progs of misschien zelfs xhtml leren.

succes
Hens

Dit is allemaal fout. Want de vraag was al opgelost. Maar ik was er vergeten op te klikken.

Ik ben geen beginner! Vroeger toen ik wou beginnen met html misschien wel. Maar ik heb het in 3 dagen geleerd. Html wel. Zonder bij nvu aftekijken. En waar kan ik xhtml leren? Want ik wil ooit als ik 14 ofzo ben java script leren.

xHTML is bijna hetzelfde als gewoon HTML, dat merk je vanzelf :)

En als je het pas 3 dagen doet, ben je nog gewoon een beginner hoor ;) Kijk rond op w3schools, die hebben bij elk element staan waar het bij hoort (ie HTML4 of xHTML1.0 bijv)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan