Hoe maak je een blog met HTML?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi1995

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Hallo.

Ik wil graag een blog maken op mijn site met HTML (als dat kan).
Ik weet alleen geen codes en op Google kan ik ook niets daarover vinden.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Vriendelijke Groeten, Remi1995

Een blog kun je niet met alleen HTML maken (of je moet voor elke post een aparte pagina maken, maar dan is het net als met een gewone website ;)).

Je zou eens kunnen kijken naar Wordpress, werkt met PHP, moet je dus wel een server voor draaien.

Een blog kun je niet met alleen HTML maken (of je moet voor elke post een aparte pagina maken, maar dan is het net als met een gewone website ;)).

Je zou eens kunnen kijken naar Wordpress, werkt met PHP, moet je dus wel een server voor draaien.

Ok

Vraagje,

waarom wil je een blog in html terwijl er op het internet duizende sites zijn waar je een eigen weblog kan aanmaken?
Tis veel efficienter en je kans op bezoekers is een stuk groter.
plus daarbij komt nog eens kijken dat je soms hoog in de zoekmachine kan komen te staan van bijvoorbeeld google.
ik geef wat goeie voorbeelden, web-log.nl , punt.nl

Overigens wil ik erik even citaten, je bent niet verplicht om wordpress op je eigen server te plaatsen.. ook wordpress heeft zijn eigen weblog hosting dienst, gratis!
http://wordpress.com ;)

Vraagje,

waarom wil je een blog in html terwijl er op het internet duizende sites zijn waar je een eigen weblog kan aanmaken?
Tis veel efficienter en je kans op bezoekers is een stuk groter.
plus daarbij komt nog eens kijken dat je soms hoog in de zoekmachine kan komen te staan van bijvoorbeeld google.
ik geef wat goeie voorbeelden, web-log.nl , punt.nl

Overigens wil ik erik even citaten, je bent niet verplicht om wordpress op je eigen server te plaatsen.. ook wordpress heeft zijn eigen weblog hosting dienst, gratis!
http://wordpress.com ;)

Ok, dank u wel, ik ga het uitproberen.

Vriendelijke Groeten, Remi1995

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan