hoe maak je een cms met alles er op en er aan voor r63

Status
Niet open voor verdere reacties.

legokay

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2012
wie weet hoe je een cms met alles er op en er aan voor r63 met radio en belcr en staff en vip en gold en silever noem maar op alles er op en er aan en een heele catalogus met alle meubels vip moet gratis zijn en nederlands aub :confused::confused::confused:

gebruikt joomla , is niet simel maar doet het wel ik vind personelijk joomla wat een winrar aan modules en zo , maar er bestaat genoeg gratis cms software joomla, drupal ....

en gratis host 000webhost.com
je moet wel Mysql databases gaan aanmaken en instellingen wijzigen

alain1988 wil je een cms maken dit moet er in zitten radio en belcr en staff en vip en gold en silever noem maar op alles er op en er aan en een heele catalogus met alle meubels vip moet gratis met zijn en nederlands aub voor r63

Serieus? Je registreert je op een forum en het eerste wat je doet is vragen of iemand even gratis een complete site met CMS voor je in elkaar wil draaien? (en dan nog op een bijzonder warrige manier, zit er geen punt of comma op je toetsenbord?). Ik zou zeggen, volg Alain z'n tip en ga je in Joomla of Drupal verdiepen.

Laatst bewerkt:
voeg me toe als je een complete cms kan maaken met alles er op en er aan + emu + db

Hoi legokay,
Ik natuurlijk nieuwsgierig, want nog nooit van r63 gehoord. Hup Google! :)
Aha, r63 is:
  • Een Snelle Cementsluierverwijderaar.
  • Een route in Zuid-Afrika.
  • Een korte snelweg in Tsjechië.
  • Een luxe tourwagen van Mercedes, gefabriceerd in 2006 en 2007.
  • Een BMW-motorfiets uit 1928.
  • Een vliegdekschip van de Engelse marine uit de Tweede Wereldoorlog, in 1948 verkocht aan Nederland en hier bekend als de Karel Doorman, die in 1968 na een brand in de machinekamer werd doorverkocht aan Argentinië.
  • Een oude triode (radiobuis) uit de tijd van de buizenversterkers.
  • Een type-aanduiding voor diverse soorten en maten halogeen-spotlights met reflector.
  • Een resolutie van de Verenigde Naties.
Ziezo, dat was weer goed voor m'n algemene ontwikkeling. :D

Maar het is ook de naam van een "Habbo-retro": wel handig om dat in je vraag te vermelden. ;)
En daar staat Google ook vol van: allerlei tutorials en YouTube-filmpjes over hoe je die (met een cms) moet maken.

Daar al eens bij gekeken?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Ja, want zoals ik zei, wist ik niet wat "r63" was.
csshunter ik snap je niet
Daarom ging ik maar eens op Google zoeken.
Toen kwam er het hele rijtje dingen wat "r63" allemaal kan betekenen: van alles en nog wat.
En er zat ook tussen: Habbo Retro - dus dat zou 'm zijn, dacht ik.
Vandaar m'n vraag of je daar al eens op Google naar gezocht had: met name naar Tutorials en YouTube-video's.

Die vraag kan je ook direct aan Google stellen: "Hoe habbo r63 maken?"
En als je dan, net als rickagovv tipte, op "Video" selecteert krijg je in 0,18 seconden ruim 60.000 YouTube-resultaten: deze. :)

Je kunt ook naar Nederlandse tutorials (handleidingen) voor r63 zoeken. Dan komt Google met deze 4500 resultaten over de brug. :)

Dus: heb je daar ook al eens bij gekeken?

csshunter ik weet wel hoe je met een al gemaakte cms moet een r63 moet maken maar client doet het dan niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan