hoe maak je een login systeem

• Onderwerp starter Onderwerp starter max9
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja,zo kunnen zijn bezoekers niet zomaar registreren he handige sjaakie,btw zo,n code is zo onveilig al een ikea laade je hoeft alleen maar de bron van de pagian te openen en je hebt het ww al.:confused:
NoRightClick?

@TS doe eens normaal.

Je houding staat mij totaal niet aan, mensen zijn hier om je te helpen, doe dan ook moeite terug.
Bijvoorbeeld om je vraag te laten staan zodat mensen met dezelfde vragen of problemen oplossingen kunnen zoeken.

Veel succes met je problemen verder, je zult weinig fatsoenlijke hulp krijgen op deze manier.

Oh trouwens. Doe geen moeite voor zo'n js/html login, want het is geen login het is een beveiligde pagina waar je het wachtwoord binnen 3 seconden kan achterhalen.

nee 5blabla5 want deze vraag is te oud en vind je NIET zo snel trug en ik heb genoeg informatie verzamelt dus als je het echt wil POST ZELF de vraag nog een keer hier

1. Eeuhm, helpmij.nl heeft een geweldig zoeksysteem, net zoals google, dus als je je vraag alsnog post, dan heeft het wel degelijk zin.

NoRightClick?

2. Stop met het gebruiken van javascript voor een inlogsysteem... Het is voor mij een kwestie van naar het Ontwikkelmenu gaan, javascript uitschakelen, en de broncode aflezen om je wachtwoorden te achterhalen.

kun je me verder helpen? want ik wil graag meer accounts

3. We kunnen je nu niet helpen, aangezien je de vraag hebt verwijderd, en niemand dus weet waar het over gaat. Zie 1.

Laatst bewerkt:
Hier een HTML + JS script:
Hij stuurt je door naar: [naam]_[wachtwoord].html
En op die pagina kan je iemand doorsturen naar de beveiligde-pagina!
Praktisch onkraakbaar aangezien elke optie mogelijk is !

Code:
<script language="JavaScript">
function page() {
url = document.frm.gebruiker.value + "_" + document.frm.wachtwoord.value + ".html";
window.open(url);
}
</script>

<form name=frm>
<table>
<tr>
<td>
Gebruikersnaam:<br>
Wachtwoord:
</td>
<td>
<input type=text name=gebruiker size="20"><br>
<input type=password name=wachtwoord size="20">
</td>
</tr>
<td>

</td>
<td>
<input type=button value="Ga verder" onClick="page()">
</td>
</tr>
</table>
</form> 
</html>

Ik help wel :confused:

kun je me verder helpen? want ik wil graag meer accounts

Ik kan wel helpen !!!
Je moet onder de laatste " if([naam]== ||| etc... " regel dit invullen !
Code:
if (username=="NAAM" && password=="WACHTWOORD"){ window.location="PAGINA.htm";
done=1;}

En wat als ik vragen mag, waarom wordt er niet met een array met accounts en wachtwoorden gewerkt?

en als er ook nieuwe accounts te maken moeten zijn, dan kun je beter de wachtwoorden opslaan in een bestand, maar dat gaat enorm ten koste van de beveiliging

EDIT:
In die array dump je dan een array met name pass en rechten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan