Hoe maak je een Mafia game

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jurn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2009
Wie kan me helpen een mafia game te maken. Alls jij weet hoe je een mafia game maakt of zo iets alls www.bendes.nl zo iets wil ik maken wie kan me helpen?
Voeg me MSN toe allen alls je me KAN HELPEN!!! Jurn-@live.nl

ik denk dat hij een web based game bedoeld, en toen ik game maker ooit heb bekeken (5 jaar geleden) kon dat er nog niet mee.

Die web based games zijn lastig om op te zetten als je geen ervaring hebt met programmeren, en dat heb je niet anders had je deze vraag niet gesteld. Er zijn standaard scripts dan moet je op google zoeken naar iets van 'crime scripts' of 'crime php scripts'. Het is bijna allemaal geprogrammeerd in php met een database eronder.

En om dat van de grond af aan op te zetten... gaat je niet binnen een jaar lukken denk als je geen ervaring hebt, sorry. De beveiliging is het grootste probleem en er zijn ondertussen 40 miljoen van dit soort games... de lol is er af voor de meeste

Je kunt het script zo gratis downloaden en iets in elkaar knallen... gewoon zoeken naar "crime game script php"

Maar dan is het wel net zo'n slechte game als al die andere die op het web rondzwerven :)

Als je het helemaal zelf wilt maken, dan moet je een cursus PHP en SQL gaan doen ergens en dan gewoon beginnen met prutsen; zo beginnen bijna alle programmeurs.

Die script zijn meestal trojan horse.. heb er ervaring mee!...

maar in iedergeval kijk is op www.mijnmaffia.nl
wel grappig kan je een eigen crime maken kost je nog geen minuut en je kan geld verdienen tegen een betaling!

kijk er maar is ff!

je kunt ook het programma scratch gebruiken.
Gratis wel simpel dus ook te doen, maar dan wel 2D

suc6:thumb:

Ik wil een gangster/maffia game maken + server

Waar kan ik een maffia game maken met een server er bij
of wie wilt het met mij samen maken.

-Hoe maak je het?
-Wat heb je nodig?
-Heb je server of zo nodig
-Is het Gratis? --alles--

Wie wilt met mij samen maffia / gangster game maken:: Jurn-@live.nl voeg me toe en we maken samen een
maffia/gangster game

Dus voeg me toe alls je met mij samen een wilt gaan maken (wij 2 dan eigenaaren)
:)

???

je vraagt hoe maak ik het...

KIJK OP

www.mijnmaffia.nl of www.rpgcrime.net

als je TOCH een eigen wil.. mijn tip ga een PHP opleiding volgen bij de LOI ofzo :) en msql ofzo :)

anders probeeer gewoon die gratisse van hier boven!
voledig goed en als je die niet gebruikt ben je waarschijnlijk op mensen hun w8woord uit.. nou dat is in iedergeval ook niet de bedoeling!

Grzz mij!

jamaar

hijk wil een gamemaken als hij dat met zon opleiding doetis ie een jaar veder en nog geen ggame leg het hem gewoon rustiguit via msn:thumb::thumb:

ohja

jurn ik heb er wel verstand van ik wil wel metje zamen werken voor een spel maar ik betaal niks dus als het met betaal moet dan betaal jij wel he ???????????

zucht.

Okay, nou, het zit zo. Je hebt 2 opties. Optie 1 is makkelijk, optie 2 is moeilijk.

OPTIE 1
1. Download een crime-script. Zie links van anderen hierboven.
2. registreer gratis webhosting die ook crime-scripts ondersteund.
3. installeer crime-script op webhost

gemiddelde tijd nodig: 2 uurtjes

OPTIE 2
1. Ga php & myqsl leren, dan HTML en css, en evt. Javascript
2. Als je deze hebt gemasterd, ga je beginnen aan je scripts
3. Upload je scripts naar een server

gemiddelde tijd nodig: 2 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan