Hoe maak je een Website ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3killers

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
Plss kan iemand een Tuturoial maken over hoe maak je een website???
pls help

Mvg.Xl3killers

Dit kan natuurlijk op een heleboel manieren. Maar eerlijk gezegt heb ik het idee dat jij hier gewoon je vragen maar stelt zonder zelf moeiten te doen. Bij je vorige vraag heb ik ook al een heleboel gevonden op Google wat jij (naar mijn mening) ook had kunnen doen als je een beetje verstandig was.

Om een Website te maken:
Heb je verstand nodig van: HTML, PHP of een ander programmeer taal.
Moet je een domein kopen of ergens eentje gratis aanvragen bij een ander domein zoals www.webs.com of www.kindertent.nl (dit zijn alleen maar voorbeelden hé)

Laatst bewerkt:
Dat is nogal 'n brede vraag, net zoiets als 'Kan iemand 'n handleiding schrijven om 'n Engels boek te schrijven'. Daarvoor moet je eerst Engels leren.
Voor 'n website moet je eerst minimaal html en css leren. Dit is 'n goede cursus:
http://www.web-garden.be/
Als je die hebt gedaan, kun je wat gerichter vragen stellen.

Ik zou alleen echt geen FrontPage meer gebruiken. De maker ervan, Microsoft, raadt het gebruik al jaren af. FrontPage maakt code die vaak alleen maar goed in Internet Explorer wordt weergegeven: absoluut geen standaardcode. (Hetzelfde geldt trouwens voor Word, waar ook vaak Microsoft-code in zit.)
Er komen hier regelmatig mensen met vragen die te maken hebben met de troep die FrontPage in de pagina zet. En dan kunnen ze weer helemaal opnieuw beginnen.
Het lijkt mij beter als iemand nieuw begint om hem dan technieken te laten leren die gewoon in álle browsers werken en ook in de toekomst nog werkzaam zijn.
FrontPage levert zelfs in Internet Explorer 8 vaak problemen op.
Als je zelf geen html en zo wilt leren, gebruik dan in ieder geval 'n editor die code maakt die in álle browsers goed werkt, en niet alleen in Internet Explorer 6 en 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan