hoe maak je iso's kleiner

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomboeg

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
als je een wii spel heb gedownload en je wild de iso branden dan blijkt dat die 7mb te groot is en dan kan die dus niet branden wat moet ik doen?

iemand een idee?:confused:

het converteren naar een cso bestand, let op! dan kunnen er wel meer dingen fout gaan als het verkeerd gebrand word. CSO is een soort van klein ISO bestand.

'k weet niet... toevalig heb ik het gister pas gelezen van dat cso bestand en er stond bij dat het een soort van klein iso bestand en of de wii hem kan lezen zou ik niet weten. Als je hem er altijd weer van het schijfje af kunt halen zou ik het ff proberen en anders moet je maar iets andere bedenken, ik weet niets meer...

http://www.psp-hacks.nl/?q=Forum&c=showthread&ThreadID=131

op een psp zou het wel kunnen, dus op een wii?... misschien ook?...

Laatst bewerkt door een moderator:
ik lees net dat het niet kan:(. Het is alleen voor de psp. Tenminste je kan heel veel vinden over cso en psp. En als je cso en wii in typt dan krijg je niets, en hij stuurt je alleen maar terug naar iso dus...

euh...

ik heb de grootste schijf van 4.7gb

maar kom 7mb te kort da's heel weinig maar mischien kan in die activision dingen ervoor weg halen of die merk die extra filmpjes

maar hoe?:confused:

uitpakken met winrar?
En dan die extra dingen weghalen, en er bestaan nog grotere schijfjes hoor... een vriend van mij heeft die ook alleen ze zijn duur en niet zo heel makkelijk te krijgen.

Laatst bewerkt:
Als de Wii ISO 7 MB te groot is is de ISO niet goed... het gaat dan dus ook niet werken.

Overigens is 4.7 GB niet de grootste schijf want er zijn ook Dual Layers natuurlijk. Weet alleen niet of de Wii die pakt en ik neig eerder naar het verhaal van Paranoid.

De exacte grootte voor spellen zijn:

4,699,979,776 bytes, dan is het unscrambled.
4,700,012,544 bytes, dan is het unscrambled met unscrambler 0.4
4,736,698,368 bytes, dan is het een raw bestand en moet het geunscrambled worden.
1,459,978,240 bytes, dan is het een gamecube iso (.gmc moet je gewoon veranderen in .iso)
is je file niet PRECIES zo groot dan is het een foute dump.

Gewoon even gegoogeld...

eeeh...

ik kan hem wel uitpakken met winrar maar hoe maak ik hem dn weer een iso hoe maak ik er weer een iso van:confused:

tevens de reacties van de torrent waren goed hoor en de speed ook ;)

ik kan hem wel uitpakken met winrar maar hoe maak ik hem dn weer een iso hoe maak ik er weer een iso van:confused:

tevens de reacties van de torrent waren goed hoor en de speed ook ;)

Gebruik gewoon een USBloader ben je gelijk van al het gezeur af. Een stukje uit een ISO halen gaat niet werken! Je kunt een ISO ervan maken met IMGburn maar ik betwijfel of het gaat werken.

euhm...

maar wat moet ik nou doen ik wil hem graag spelen:(

Heb je een USB stick van 5GB? Anders kun je, het is wel riskant, de DVD overburnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan