Hoe maak je meerdere sjablonen op 1 pagina in Word 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

wen250

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Hallo,

Ik wil graag een sjabloon maken voor meerdere kaarten op 1 pagina in Word, met voor alle kaarten dezelfde afmeting van 105 mm breed en 75 mm hoog.
Het lukt mij alleen maar om 1 sjabloon (dus voor 1 kaart) aan te maken op 1 pagina. Weet iemand of het mogelijk is om meerdere sjablonen op 1 pagina te maken? Zo ja kan iemand mij dit stap voor stap uitleggen?

Alvast hardstikke bedankt voor de moeite!

Een document is altijd gebaseerd op één sjabloon.

Bedankt voor je reactie. Jammer, er zijn dus geen andere maniern om meerdere A7 formaat kaartjes op 1 A4 te printen?

Je kunt uiteraard wel meerdere etiket-achtige kaarten op een A4 zetten, en die per stuk opmaken. Maar dat is iets anders als meerdere sjablonen aan één document hangen; de combinatie van het geheel is dan weer één sjabloon.

Wij willen op A4 zoveel mogelijk kaartjes printen op A7 formaat. Met etiketten menu heb ik nu zelf 6 etiketten ingesteld op een A4 pagina met de maten.
Alleen als ik het doc. sluit en weer open, krijg ik een A4 te zien met de bovenste 2 etiketten precies op maat, eronder 2 etiketten met een veel groter formaat.
Dan moet je eerst weer naar verzendlijsten, etiketten, en dan degene selecteren die ik net heb aangemaakt. Dan is hij zichtbaar. Maar dat is toch gek. Hij zou toch het
document goed moeten openen en de opmaak van de 6 etiketten moeten laten zien?
Hoop dat je mij hier mee kunt helpen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan