Hoe mail-backup in Office XP?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter the1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

the1

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2002
Berichten
28
Hoe heet het bestand waar alle mail in staat en waar bevindt zich dat bestand?
Ik weet dat in het normale Office pakket (Office 2003) het outlook.pst heet en ik weet ook waar dit staat, maar dit bestand kan ik onder Office XP niet vinden!
Iemand die dit weet?
 
Ook in XP is dat een .pst file.

Zoek eens op *.pst
 
Ik vind met zoeken op *.pst (uitgebreid gezocht incl verborgen best etc) alleen deze twee en die zitten in Coral. Wel wordt aangegeven dat het office data files zijn.

BrshIdx
BrshImg
 
Bij outlook 2003 is het als volgt:
- Bestand
- Inporteren / Exporteren
- selecteer "naar een bestand exporteren
- Bestand met personlijke mappen (.pst)
- selecteer de map die je wilt backuppen (b.v. persoonlijke mappen en niet vergeten inculsief sub mappen aan te vinken)
- Nu de schijf en/of map selecteren waar outlook het bestand moet plaatsen

Mischien hebben jullie er iets aan!??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan