Hallo,
Ik wil momenteel in een Word 2007 document een PDF invoegen. Als ik dit doe via de optie OBJECT INVOEGEN dan krijg ik alleen maar de eerste bladzijde te zien. En dit terwijl het origineel bestaat uit ruim 4 pagina's. Weet iemand hoe ik dus 4 PDF pagina's, uit 1 PDF document, kan invoegen in Word.
Het eigenlijke probleem was eigenlijk om Excel files (het origineel dat nu in PDF is) in te voegen. Maar ook hier had ik het probleem dat ze ofwel niet op meerdere pagina's kwamen ofwel alles op 1 pagina was.
Alvast bedankt,
schuls
Ik wil momenteel in een Word 2007 document een PDF invoegen. Als ik dit doe via de optie OBJECT INVOEGEN dan krijg ik alleen maar de eerste bladzijde te zien. En dit terwijl het origineel bestaat uit ruim 4 pagina's. Weet iemand hoe ik dus 4 PDF pagina's, uit 1 PDF document, kan invoegen in Word.
Het eigenlijke probleem was eigenlijk om Excel files (het origineel dat nu in PDF is) in te voegen. Maar ook hier had ik het probleem dat ze ofwel niet op meerdere pagina's kwamen ofwel alles op 1 pagina was.
Alvast bedankt,
schuls