hoe meot ik m'n race stuur instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik heb problemen met m'n stuur in een race game. Ik heb een stuur van medion en speel de game colin mcrea rally. Maar ik kan de auto's niet meer besturen. hij stuurt veel te vel.
Ik kom dit veld tegen bij controler opties () hoe moet ik dat afstellen zodat ik weer fatsoenlijk kan rijden. Ik heb gisteren het stuur gekalibreerd dat heeft niets geholpen.
wie helpt mij.

Zelf heb ik er echt helemaal geen verstand van, maar ik vond 2 dingen op het w w w

in de eerste wordt gesproken over het switchen van digitaal naar analoog en in het tweede wordt dit gezegd:

Ik heb er even heengebeld en 2 euro later heb ik de oplossing (voor wie het boeit).
Het probleem kwam vaker voor. Doe het volgende om de pedalen te kunnen calibreren:
-haal de stekkers eruit
-ga naar apparaatbeheer, en verwijder de 2 dingetjes onder 'Human Interface Devices'
-start de pc opnieuw op
-installeer de bijgeleverde software
-doe de usb naar ps2 converter in je usb poort (let op: stuurtje nog niet in die converter stoppen)
-laat het ding ff rammelen (de computer) en als die daarmee klaar is stop je de playstation-stekker van je stuurtje in de converter.. Het moet nu werken..

Ik ga het nu zelf even proberen en zeg dan wel of het gewerkt heeft.

ik ben er nog niet uit en het lukt me niet om een plaatje mee te sturen. Dus laat maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan