Hoe met uitschakelen Wireless Zero Configuration om te gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans.hofman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Las dit artikel op webwereld

Artikel webwereld XP probleem met wifi

Maar hoe hier nu mee om te gaan ?

De service heb in gevonden in XP Pro Deze staat op auto. Moet ik deze dan uitschaklen ?

Verder staat er bij Wireless Connection Status nu " Use Windows to configure my wireless network ".

Als ik deze uitzet kan in bij de monitor v/d adapter (op deze PC wel te zien maar op een van mijn andere PC`s niet) ook e.e.a. instellen. Dus daar waar ik deze extra mogelijkheden niet heb wat te doen ?

Ben benieuwd naar ervaringen van anderen en adviseer ook de reakties op het artikel eens te lezen.

Laatst bewerkt:
Steeds geen internet op draadloos

Ik kom hier toch nog een keer op terug. De laatste dagen heb ik steeds problemen met het draadloos internet. AP is SENAO 2611AP3 OS XP Pro. Soms werkt het en als je dan een uur later mail checkt doet ie het niet. Eerst was dit nog wel eens op te lossen door een rescan of adapter eruit/in en soms de AP rebooten. Maar gisteren lukte dit met geen van allen terwijl de PC op het vaste netwerk wel werkt (die op een Etech modem/router zit waar de Senao AP op 1 v/d poorten zit). Signaal is goed/perfect dus daar ligt het niet aan.
Wie heeft er nog ideeen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan