Hoe Microsoft Account verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Hoe in vredesnaam verwijder ik mijn Microsoft account? Is corporate maar zelf gemaakt, nergens een verwijderknop te vinden.

Er staat dat het een thuisorganisatie is en ik die niet kan verwijderen. Maar ik wil het verwijderd hebben!!!!! Teams wil me telkens op dit account hebben en opent alleen als hij denkt dat ik afgemeld sta en dus als gast, anders krijg ik elke keer gezeik.

Ik sta ook standaard aangemeld in Windows op een ánder mailadres en account dus snap niet dat hij die ene als thuisorganisatie ziet?????

Bijlagen

• Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    103,5 KB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
Hoe in vredesnaam verwijder ik mijn Microsoft account? Is corporate maar zelf gemaakt,
Hoe doe je dat, "corporate office", neem ik aan ????
Of is het een corporate installatie met een crack tool of illegale key?

Hoe je een lokale pc account van Windows 7....8....10... 11... (???) maakt, is vaker voorbij gekomen, zoek ff op het forum.
Dan heb je dat iig al zeker dat losgekoppeld want dan heb je een schoon login in account op je systeem zonder dat er ergens al ingelogd wordt.

Hier mee kun je in Windows 10, in dit geval, kijken naar wat je nu hebt als login:
https://www.google.com/search?client=opera&q=credentials+"Windows+10"&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan