Hoe mij cpu te vernieuwen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan ga ik een nieuwe video kaart kopen, welke raad je me aan de XFX 8600 GT/540 of de Sapphire Radeon X1950 PRO?

Gewoon doen wat het beste bij je budget past, je zult met allebei blij zijn!

En eh, ga je bestellen bij Alternate, doe het dan via de link hier op Helpmij.nl

http://www.helpmij.nl/hardware.php

Gewoon op de banner van Alternate klikken en je komt op hun pagina terecht.
Het kost je geen cent extra en je helpt de vereniging ermee!

Laatst bewerkt:
Ok, maar moet je perce bestellen of kan ik ook gewoon naar een pc winkel stappen en zeggen dat ik die ene videokaart wil.

Ok, maar moet je perce bestellen of kan ik ook gewoon naar een pc winkel stappen en zeggen dat ik die ene videokaart wil.

Dat kan natuurlijk ook, moet je wel zeker weten dat ze hem hebben en let ook op de prijsverschillen!

En als ik hem bestel komt ie dan in een paar weken bij het postkantoor of zow? :P (geen flauw benul van)

Ze zijn allebei op voorraad bij Alternate, dus wanneer je bestelt en betaalt wordt de kaart in 1/2 dagen bij je thuis afgeleverd

moet je dan aan de deur betalen of zo?
en moet ik niet als ik bijvoorbeeld een XFX 8600 GT/540 een koeler erbij kopen?

En welke grafische kaarten zijn over het algemeet beter van ATI of van nVidia?

Laatst bewerkt door een moderator:
Wacht even nu....

Je hebt denk ik al een aantal malen hetzelfde antwoord op dezelfde vragen gehad.
Steeds weer om reeds gegeven antwoorden te vragen heeft niet zoveel zin...

Zoals je op de site van Alternate kunt lezen moet je bestellen, betalen en dan wordt de kaart thuis bezorgd.

Een klein beetje eigen inzet is natuurlijk niet erg....

Mijn excuses voor dit:)
Is deze site volledig veilig, kan ik gwoon bestellen en het geld overmaken?

Alternate is volkomen veilig, het is niet voor niets dat je via Helpmij bij Alternate kunt bestellen.:)

Je kunt ook nog kiezen om de bestelling onder "Rembours" te laten bezorgen. Dit is duurder maar je betaald pas bij afleveren.

Ja, half Nederland bestelt daar al jaren zonder een enkel probleem!

Aan de hand van jullie tips denk ik toch dat ik voor de XFX 8600 GT/540 ga.
Deze is stukje goedkoper, nou ja ik vind 99 euro nog steeds wel veel, ook heb ik wireless internet en dat is ook een beetje irritant dit valt vaak weg, zou het mogelijk zijn om een kabeltje aan te leggen en hoeveel gaat mij dit kosten?

En hoe leg ik dit aan?:o
echt sorry dat ik zon kluns ermee ben:shocked:

Een kant dan de draad in je router, andere kant in de pc en klaar

Maakt het dan nog uit welk soort draad ik heb want op die site staan er een aantal, ik heb denk ik zo'n 3 hoogstens 5 meter nodig

en die kunnen in elke router? Dit is mij router: Wireless-G 2.4GHz, 54 Mbps Broadbandrouter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan