hoe mijn laptop terug naar fabrieksinstellingen zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonasbelgium

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2013
Berichten
1
Hoi allemaal, ik ben jonas, en heb een probleem. Ik heb op een markt een "emachines" laptop gekocht voor maar €120, hierop hing een plakkertje (rechts onderaan waarop vermeld staaat hoeveel geheugen etc...) en hier stond op dat dit een windows vista pc is, ik start hem op en er verschijnt windows 7 professional, ik zeer blij :D. Maar na een tijd gebeurt er iets waardoor windows 7 niet meer start en zet ik er een vista op maar kreeg geen internetverbinding, toen zag ik dat het een software cd was die was bij geleverd bij een vorige pc, probleem, Dus ik had nog een laptop staan thuis (een toshiba, ook met windows 7 professional), Ik haal de harde schijf eruit, en stop hem in mijn emachines en werkt volledig, maar na 7 maand is deze zeer traag geworden door tekenprogramma's van school en michrosoft etc, dus wil ik hem naar fabrieksinstellingen zetten, heb heel configuratiescherm afgezocht, en ook bij het opstarten de F- toetsen geprobeert , en als ik F12 gebruik, zie ik wel staan "recovery", ik ga erop staan en druk op enter, maar hij doet helemaal niets, ( het opstart scherm is trouwen van Emachines), bij de laptop zaten geen cd's ofzo bijgeleverd. Weet er iemand wat ik hier nou mee moet aanvangen? Liefst kostenloos

Alvast bedankt
 
welkom bij Helpmij.nl

recovery gaat alleen met de oude schijf die erin zat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan