hoe moet ik dat doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
ik wil een foto van op reis met daarin een tekst in 3d
de tekst moet zonder kader zijn
in bijlage zie dat er een blauwe achtergrond is die zou
moeten weg zijn of transparant

Bijlagen

• xara2.jpg
    xara2.jpg
    3 KB · Weergaven: 37
Alleen GIF files kunnen een transparante achtergrond hebben. En dit moet je selecteren als je hem opslaat.

zou je met niets een foto 3d tekst in krijgen

Ik vat het niet helemaal. Je wil een 3Dtekst in een foto.
Waarschijnlijk doe je dit met XARA3D zoals ik begrijp.
Deze moet je dan exporteren als GIF file met transparante achtergrond. Vervolgens moet je de tekst in de foto plakken. Ik weet niet met welke programma' s je werkt. maar zorg in ieder geval dat de resolutie, dus het aantal dpi van beide gelijk is.
Er zijn trouwens fotoberkingsprogramma' s van Ulead (deze krijg je vaak gratis bij een scanner of een camera) waar je dit zo ik kunt knutselen zonder dat je daar ingewikkelde fratsen voor uit hoeft te halen.

Ik vat het niet helemaal. Je wil een 3Dtekst in een foto.
Waarschijnlijk doe je dit met XARA3D zoals ik begrijp.
Deze moet je dan vanuit XARA exporteren als GIF file met transparante achtergrond. Vervolgens moet je de tekst in de foto plakken. Ik weet niet met welke programma' s je werkt. maar zorg in ieder geval dat de resolutie, dus het aantal dpi van beide gelijk is.
Er zijn trouwens fotobewerkingsprogramma' s van Ulead (deze krijg je vaak gratis bij een scanner of een camera) waar je dit zo ik kunt knutselen zonder dat je daar ingewikkelde fratsen voor uit hoeft te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan