!!! hoe moet ik dit doen in windows 7??

Status
Niet open voor verdere reacties.

alki

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Berichten
5
sorry, maar ik wist niet precies waar ik me probleem moest plaatsen,
vandaar dat ik het maar hier doe, ik heb bij een bepaald programma dat ik maar max. 1 account kan aanmaken,
nou weet ik dat wachtwoord niet en die kan ik ook niet achterhalen maar dat ter zijde,
hoe kan ik alsnog een extra account met dit programma maken, ik heb alles al geprobeerd
bijv. een back up gemaakt naar vorens ik dat programma had geinstaleerd.
maar als nog lukt het niet, ik had iets gehoord over socks proxies maar dat begrijp ik niet echt.
is dat mischien de oplossing, ik kan ook bijv. bij iemand anders op de computer of een nieuwe windows installatie maar dat is me teveel werk. als iemand de oplossing weet graag hoor ik het ik zal je er erg dankbaar voor zijn.


alvast bedankt...
 
als dat programma van jou zegt dat je maar 1 account per computer aan kan maken kan je dat ook echt maar 1 keer per pc doenn
tezij je op je computer gewoon een nieuwe gebruiker maakt en dan daarop een account aanmaken dan kan je met dat nieuwe account op je standaar gebruikers account inloggen.dat moet kunnen in pricipe. je kan inderdaad ook op een andere pc waar nog geen account op is gemaakt een nieuwe maken. enne back-ups gaan niet helpen hier
 
inderdaad wat is dat bepaalde programma eigenlijk dan kunnen we je mschn verder helpen
 
andere gebruiker heb ik ookal geprobeerd en dat werkt ook niet.
volgens mij ligt het aan het ip, maar volgens mij ip van de software (socks4/5) als het goed is.
kan sockscap of proxycap ofz welicht niet helpen?
het is gewoon een pokerprogramma waar ik mee oefen
 
je bent je wachtwoord vergete dus op het programma of site wwaar je op inlogt zal er staat wachtwoord vergete of vergot you password daar klik je dan op, dan krijg je waarschijnlijk een scherm waar je je gebruikersnaam en e-mail moet invullen zodat ze je een nieuw wachtwoord of je vergeten password naar je toe sturen. dus hopen voor jou da je je echte e-mail hebt ingevuld, nou zie je maar weer dat het belangrijk is om je echte e-mail address in te vullen op sites en programma,s die je vertrouwd.dat is ook 1 van de eerste stappen om iets over computers enzo te leren: vertrouwen. je zou ook dat programma definitief kunnne verwijderen en dan opnieuw downloade.probeer desnoods dat is
 
heb inderdaad een verkeerd e-mail adres opgegeven, en opnieuwe downloaden/instaleren werkt ook niet
ookal verwijder ik hem daarvoor het heeft geen nut ...
 
dan heb je een probleem. je e-mail adress kan je waarschijnlijk alleen veranderen als je bent ingelogd en dat is ook geen optie. meschien kan je het downloaden vanaf google chrome? of wachten op een nieuwere versie van je poker programma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan