Hoe moet ik een programma als setup laten werken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaelvd12

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Hoi iedereen,

Ik heb een spel gemaakt met c# ( kon ik niet vinden op het forum)

maar krijg het niet voor elkaar dat ze het kunnen instaleren

ik beschik niet over een database , ik wil alleen een setup.exe hebben die ik kan geven aan iemand anders maar dit lukt me niet , ook niet met publish en build ,
bij allebei loopt die vast als ik hem instaleer of opstart ... kan iemand mij helpen ?:confused:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel verstand heb van C#, maar ik vroeg mij af met wat voor pakket jij dat hebt gemaakt.

Ik kan me namelijk herinneren dat Microsoft Visual Studio's een mogelijkheid heeft om een setup te laten genereren. Misschien heeft jouw pakket dat ook.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel verstand heb van C#, maar ik vroeg mij af met wat voor pakket jij dat hebt gemaakt.

Ik kan me namelijk herinneren dat Microsoft Visual Studio's een mogelijkheid heeft om een setup te laten genereren. Misschien heeft jouw pakket dat ook.

ja dat heeft het ook ja , maar als ik dat doe en heb geinstaleerd dan doet die het niet ,
en er is niets mis met het spel,
want als ik debug dan doet hij het gewoon
ik gebruik visual studio 2005 express editie ,
2008 vind ik niet fijn werken

En toen typte ik wat bij de verkeerde thread.

Laatst bewerkt:
En je hebt natuurlijk ook altijd de mogelijkheid om Microsoft te bellen om alsnog te kunnen activeren, mist je dan nog wel student bent natuurlijk.

nee, ben geen student doe voor mezelf , zijn er geen externe open-source tooltjes waarmee je je project kunt omzetten in een setup.exe bestand?

Laatst bewerkt:
nee, ben geen student doe voor mezelf , zijn er geen externe open-source tooltjes waarmee je je project kunt omzetten in een setup.exe bestand?

Sorry die reactie had in een andere thread gemoeten :rolleyes:, zit waarschijnlijk nog teveel drank van gisteren in m'n lichaam :P.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan