hoe moet ik handmatige ip instellen bij psn

Status
Niet open voor verdere reacties.

hakan20tr

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2011
ik heb geprobeerd om een handmatig mijn ip intestellen maar dat lukten niet ik kan de benodigde informatie niet vinden ik heb ipconfig geprobeerd maar als het opstart gaat het meteen weer dicht en nadat ik dat heb gedaan moet ik ook iets in mijn router veranderen voor de psn ? static ip ofzo ? maar ik snap er niks van

Laatst bewerkt:
Ik ga uit van Windows 7:

Configuratiescherm - Netwerkcentrum - adaptorinstellingen wijzigen - rechtsklikken op de gewenste netwerkverbinding - eigenschappen - Internetprotocol IP4/IP6 selecteren - eigenschappen - het gewenste IP-adres invullen.

Uiteraard wel in de range van je router...

Greetz,

Harry.

oke dat heb ik gedaan maar bij mijn ps 3 moet ik handmatig ip instellen maar ik weet niet waar ik all die informatie kan vinden ? op adress subnet mask default router primary DNS secondary DNS ik heb ipconfig geprobeerd maar als hij gaat open en heel snel weer dicht en cdm ? heb ik niet ? ( ik heb windows 7 )

je doet ip config op deze manier? druk op je windows knopje op je toestenbord> typ cmd in het zoek veld en druk op enter> typ in de zwarte terminal ipconfig in

cdm staat daar niet bij ik snap het ook niet? maar cdm staat er echt niet bij?

Hoi !

Windowstoets + R - cmd - enter - achter de prompt: cmd

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan