HOE moet ik inloggen in mijn modem???

Status
Niet open voor verdere reacties.

lunaman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Berichten
2
dag mensen,

mijn probleem is het volgende:ik speel het spel tactical ops assault on terror.
ik wil mijn eigen server beginnen op het spel.de server heb ik doorgestuurd gekregen en is volledig klaar maar het probleem is dat ik hem niet online krijg.
hij geeft de een foutmelding.
naar het schijnt is het omdat ik poorten moet openen in mijn modem maar ik weet niet hoe ik dit moet doen.Kan iemand me daarbij helpen??

naar het schijnt heb ik een bepaald ip adres nodig.Hoe weet ik het mijne??

dit zijn de gegevens:

ik heb een adsl usb modem atm 15-0 van het merk ASUS
de provider is belgacom.
 
In XP kun je op de 2 computertjes rechtsonder in je taakbalk klikken en dan naar Eigenschappen gaan.

Vervolgens ga je naar het tabblad Geavanceerd en bij Gateway staat het ip-adres naar je modem/router.

Over het algemeen is dit 192.168.1.1

Toch kan het zijn dat het niet aan je modem ligt, volgens mij kun je niet inloggen op een USB-modem... Controleer daarom even je eventuele firewall-instellingen.
 
Laatst bewerkt:
2 computertjes

er staan inderdaad 2 x 2 computertjes.de ene is mijn ATM netwerkverbinding,die is verbonden en de andere is mijn LAN verbinding,bij die is er geen verbinding maar ik kan hem niet aansluiten.
bij ATM staat geavanceerd er niet tusssen en bij LAN staat dat er wel maar er staat geen gateway bij.
dit ip heb ik geprobeerd maar hij zegt dat de webpagina verlopen is.

mijn firewalll heb ik al volledig uitgeschakeld maar hij gaf nog altijd dezelfde foutmelding.
ik ben echt ten eindeloos raad.
 
Geef eens een uitdraai van ipconfig.Je gateway is bijna altijd je modem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan