hoe moet ik mijn videocard upgraden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirknaabje

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2005
ik heb een NViDIA GeForce FX 5200 versie 6.14.1.4345
Ik wil graag spelletjes zoals Counterstrike en Half Life2 spelen, maar dan moet mijn videocard worden ge-updated... Kan iemand me helpen??

Ik denk dat je je drivers moet updaten om het goed te spelen.

Ook moet je er voor zorgen dat je de nieuwste versie van directx (9.0c) op je pc hebt staan.

dankje..

bedankt voor de tips! DirectX 9.0 staat op de PC, maar waar kan ik mijn driver upgraden?!? :confused: :confused:

-heeft dus iemand een goede link of andere ideeën, laat het me weten-

-dankje btw-

whoops, wat ben ik blonTT

:D :D :D tarabass heeft al een link gestuurd :D :D wat ben ik blonTT!! bedankt voor jullie hulp!!:thumb: :thumb:

heeft t geholpen?
De fx5200 is zeker geen topkaart, dus wil je een andere (betere): Er zijn er meer dan genoeg.

Heb zelf hl2 op een mx4000 uitgespeeld (op zwaarste stand) dus dat zal wel loslopen. Zelfs doom liep goed :p...

Maar idd laat het even weten als het gelukt is met je drivers...

hier is die prutser ook weer :D

de videocard is ge-upgraded, :thumb: :thumb: :D :D maar nu loopt de computer vast met het laden van Half Life 2, :( :( maar dat is toch niks aan te doen (toch?).

groeten...

ps. tarabass ben jij SummerFlowRadio ofzoiets??

hij deed het eerst helemaal niet?

Wat zit er in de rest van je systeem?
processor en intern geheugen vooral

neej, hij deed het eerst ook wel, maar als ik Half Life 2 opstartte, kreeg ik zo'n berichtje dat ik mijn videocard moest updaten, ofzoiets... nu doet ie het dus wel:thumb: :D :D

hoe kan ik zien wat voor video card ik heb
want ik moet mijn video card upgraden voor counterstrike source deftig te kunnen spelen.

Laatst bewerkt:
hoe kan ik zien wat voor video card ik heb
want ik moet mijn video card upgraden voor counterstrike source deftig te kunnen spelen.

Welkom,

Het is op helpmij de bedoeling dat je zelf een vraag opent en niet verder gaat in een topic van iemand anders en zeker niet als die uit 2005 is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan