Hoe moet je je BIOS updaten???

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey
ik heb net windows opnieuw proberen te installeren met de instellingen die in de manual staan, alleen pakt hij mijn harddisk niet, het is een sata. moet ik hem eigenlijk op raid of ahci zetten. ik begin het vermoedden te krijgen dat mijn hdd naar de maan is. dit omdat ik een andere hdd ook heb geprobeerd, en die pakt hij wel. maar dat was weer een ide.
iemand idee?

Gelukt!!!

beste, goeie harry:p
nadat ik jouw instructies had gevolgd, deed alles het weer. ik ben zeeeeeeeeer dankbaar.
eigenlijk weet ik niet eens zo zeker of het daardoor komt dat ie het weer deed. want ik had zoveel dingen geprobeerd, zonder tussendoor windows normaal te starten:o. maar uiteindelijk volgde ik jouw instructies op, en ja hoor, het lukte!!!
ook heb ik gevonden waarom hij de sata hdd niet herkende, dat kwam doordat ik hem had laten staan op raid, terwijl hij op acpi moest. ook klopte er iets niet in de handleiding. je moest bij IDE, de ide en sata, op ENABLED zetten, in de handleiding stond dat hij op DISABLED moest. dus voor diegene die dit probleem ook hebben/krijgen. let daar op!.
maar, harry, echt top!:thumb:
bedankt makker!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan