Hoe msn van de computer af te krijgen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Seal
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Seal

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2003
Kleine situatieschets: Mijn vader heeft msn op de computer, en dat kreng start elke keer automatisch op, zelfs wanneer je tot vier keer toe checkt of de optie automatisch opstarten wel uitstaat. Geen idee waar dat aan ligt, maar dat is het probleem ook niet zo.

Punt is dat mijn vader het hele programma toch niet gebruikt, en daarom wou ik het voor hem van z'n computer afhalen, probleem is alleen.. Ik weet dus niet hoe!

Blijkbaar staat het dus ergens verstopt, zodat de gemiddelde computergebruiker het niet kan vinden en dus niet kan verwijderen. Ooit was ik ergens op internet een manier tegengekomen waarbij je hem weer zichtbaar kon maken, maar aangezien je dat soort handige informatie nooit meer terug kan vinden op het moment dat je het nodig hebt, vraag ik het bij deze aan jullie.. Hoe kan ik msn in de software lijst weer zichtbaar maken zodat ik het er op een correcte manier vanaf kan gooien?

Bij voorbaat dank!

Ik veronderstel dat het gaat om Windows Messenger 4.x, die is geïntegreerd in Windows XP. Die kun je als volgt verwijderen:

Ga naar Start -> Uitvoeren en plak daar de volgende regel:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Klik OK en Windows Messenger is verdwenen.

Het is gelukt! Super bedankt, ben heel blij dat dit nou eindelijk een keer gelukt is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan