Hoe Norton opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

umiak

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2003
Ik heb een nieuwe pc en zou Norton willen installeren. Die had ik op de oude pc gedownload dus heb geen cd-rom.
Deze was nog tot augustus 2008 actief.

Hoe kan ik deze nog installeren op de nieuwe pc of moet ik een nieuwe downloaden?

Graag hier iemand zijn hulp...

ik heb er nog nooi tmee gewerkt dus misschien is dit fout

kan je niet een demo downloaden en daarmee je serial ofzoiets invullen zodat het een fullversion wordt?

Je kunt gewoon opnieuw downloaden en installeren met je eigen gegevens.

Hoi,

ik zou zeker geen nieuwe downloaden.......
De meningen zijn nog al verdeeld over Norton.
Norton is nogal systeem belastend.
Tenzij je erg gehecht bent aan Norton en er absoluut mee verder wilt zijn er goeie alternatieven!

B.v het gratis AVG

Grtz.

zeer zeker dat norton systeembelastend is. ik zou een ander gebruiken:thumb:

norton

Sorry t'is mijn moeder haar pc, ik heb zelf AVG maar zij kan er helemaal niet mee om.......

Heb het erop gezet maar ze krijgt allerlei kreten waarmee ze niks kan........dat de pc niet beveiligd is etc.... allemaal kreten van Windows zelf......en ik krijg er Live messenger er niet aan de praat.....firewall moet uit etc......daarom wil er haar Norton erweer opzetten..........ze blijft maar bellen dat er niks werkt.....
daarom dus...

Hoi,

ik zou zeker geen nieuwe downloaden.......
De meningen zijn nog al verdeeld over Norton.
Norton is nogal systeem belastend.
Tenzij je erg gehecht bent aan Norton en er absoluut mee verder wilt zijn er goeie alternatieven!

B.v het gratis AVG

Grtz.
Als er nog een half jaar betaald is voor Norton zou ik die zeker weer installeren. Norton is een goede antivirus, die niet te veel meldingen geeft aan onervaren gebruikers. Het is inderdaad wel systeembelastend, maar dat is AVG ook. Veel auderen zullen het helemaal niet door hebben dat hun syteem iets trager wordt door een goed anti virusprogramma. Beter een goede anti virus dan een slechte. Deze mensen klikken overal op en zijn zo besmet met allerlei rotzooi. Het is nog erger dan met kinderen. Gewoon Norton installeren.

"Beter een goede anti virus dan een slechte" ben ik met je eens maar.......AVG is minder systeem belastend dan Norton.
Bijkomend voordeel.....gratis!

Vraag 10 ervaren mensen te kiezen tussen Norton en AVG en 8 zullen kiezen voor AVG.

AVG (alhoewel goed) is niet zaligmakend, er zijn nog een paar hele goeie (betaalversies en freeware)

Grtz.

"Beter een goede anti virus dan een slechte" ben ik met je eens maar.......AVG is minder systeem belastend dan Norton.
Bijkomend voordeel.....gratis!

Vraag 10 ervaren mensen te kiezen tussen Norton en AVG en 8 zullen kiezen voor AVG.

AVG (alhoewel goed) is niet zaligmakend, er zijn nog een paar hele goeie (betaalversies en freeware)

Grtz.

Ervaren mensen hebben nauwelijks een anti virus nodig. Zelf heb ik nu een maandje terug voor het eerst in vele jaren een trojan in een spammailtje gehad die Nod32 er mij moest uithalen. Ik heb zelf geen ervaring met AVG maar het draait hier thuis wel. Voor ervaren mensen is dat zeker wel goed genoeg. Zelf gebruik ik wel Avast. Ook gratis en minder systeembelastend. Het draait zelfs op een W98 P3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan