hoe NPS Shift uitzetten?

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
ik kom er maar niet achter hoe NPS Shift uit te zetten.
normaal zie je wel ergens in het Menu van een game de optie Quit of iets dergelijks staan om de game weer te beeindigen, maar in Shift kan ik deze optie maar niet ontdekken en ik heb wereklijk overal gekeken in Menu. Sluit nu dus maar steeds af door Ctrl+Alt+Del in te drukken en m dan in mn Task Manager af te sluiten maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.

leon

(Shift ziet er goed uit en de bediening is top, enkel haat ik het dat deze NPS als een soort van Sim is gemaakt, en doel dan op de besturing die zwaar knudde is wanneer men met een toetsenbord en muis speelt, voel me nu bijna verplicht om een stuurtje aan te schaffen. hoewel ik ergens betwijfel of dat de besturing opeens zoveel beter/ lees realistischer maakt. vind vaak zelf de race sims juist helemaal niet realistisch rijden, vooral niet wanneer je zoals ik niet van in de auto wil sturen maar als dat ik achter de wagen aanzweef zeg maar, heb t idee dat sims enkel werken wanneer je van in de auto bestuurd, en dan nog.maar dit alles terzijde...)

Er zit gewoon een optie afsluiten in hoor :)
Volgens mij in garage en dan naarbeneden scrollen (als ik me niet vergis)

Ik zal het straks wel even checken, zit nu niet achter mijn eigen pc.

vreemd, want ik heb echt alle opties bekeken, ook garage.
en ik kon het niet vinden, misschien dat je het even wilt checken
en dan opnieuw wilt antwoorden.

alvast heel erg bedankt,

leon

oow sorry was het vergeten :o

Ik heb het net gechecked en het staat inderdaad niet in garage.

Gewoon een paar keer op esc drukken, dan kom je in het hoofd scherm (Home).
Scroll helemaal naar beneden en daar staat Quit.

Ik kan raar genoeg geen printscreen maken..dan krijg ik op een vage reden m'n desktop te zien.

bedankt, ik zal het weer eens bekijken.
maar voor zover ik me kan herinneren was ik altijd al terug gegaan naar het Home (menu) screen, daar waar career, options, etc staat.
maar, ik ga t weer eens proberen, zal een paar keer esc. drukken, want bij 1 keer gebeurt er niets.

bedankt Mukkel!!

leon

Ja dat is het scherm waar je moet wezen.
Het staat onder options dus helemaal onderaan.

nee, helaas.
heb het nog eens allemaal gecontroleert en er is geen Quit of iets dergelijks te vinden.
nu moet ik eerlijk zijn en zeggen dat ik niet een origineel bevat van de game, maar een download torrent versie. dus ik neem aan dat t m daarin zit, alhoewel t toch vreemd is dat de Uit functie opeens daardoor verdwijnt. en een echt probleem is t niet, ik stop nu gewoon met Ctrl+Alt+del, wat ook prima werkt.

leon

nee moet niets uitmaken :) zelf hem ik ook amper iets legaal en daar staat het wel tussen :)

Vind het trouwens wel raar dat ik er zelf geen screen van kan maken. maarja

Heb je Shift soms net geïnstalleerd? Zo ja, dan zul je het eerste gedeelte moeten doen, daarna kun je wel naar "Home" terug en "Quit" vinden. Uit mijn hoofd, je moet eerst de "test" met de BMW gedaan hebben.

nee, ik ben eigenlijk al knap ver denk ik, heb zeker 25 tot 30 races gedaan nu. dus dat kan t niet zijn. begrijp dat t dus niet mogelijk is om een screentje te maken, da's jammer. want dat was ik eigenlijk ook van plan, om t te laten zien. zal even kijken, moet toch mogelijk zijn om met Fraps een screentje te maken, of anders dan met Camtasia.
zodra ik m heb zal ik mijn menu laten zien, gewoon heel vreemd. geen Quit.

leon

Met fraps ect. heb ik het niet geprobeerd.
Alleen printscreen, en als ik danga kijken heeft ie het bureaublad...

Ik ben nu niet thuis, dus kan ook niet even een screen maken. Weet zeker dat ik gewoon quit mogelijkheid heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan