Hoe om te gaan met SendMessage API-functie ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk54

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2005
Berichten
7
Ik wil m.b.v. SendMessage API-functie een ander (al draaiend) programma met de muis besturen, maar ik kom er niet uit. Wie kan mij hiermee helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan